Die heeft ze dus ook al opgeruimd.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nouja, haar man is overleden dit jaar.
Dr. Buss die trouwt met z'n nieuwe jonge vlam. Beetje tegen het einde van seizoen 2. Dat ze samen dansen in de kamer op dat nummerquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:10 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Heerlijke serie, maar kan me de scene niet meer herinneren.
Dead or alive.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Die heeft ze dus ook al opgeruimd.
Die staat er idd niet inquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:13 schreef Zorro het volgende:
Het beste nummer van Bon Jovi staat er zeker weer niet in? Dry County
En Runaway maar dat is niet echt Bon Jovi.
Series hebben de laatste tijd wel dat uitmelkgehalte helaas.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:13 schreef Dagoduck het volgende:
Trouwens blij dat Cobra Kai stopt, ik kijk series waaraan ik ben begonnen in principe af en de laatste seizoenen vind ik niet zo heel geweldig meer.
Moet het laatste seizoen nog beginnen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:13 schreef Dagoduck het volgende:
Trouwens blij dat Cobra Kai stopt, ik kijk series waaraan ik ben begonnen in principe af en de laatste seizoenen vind ik niet zo heel geweldig meer.
Even kortstondig buitensmonds gevloekt.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:13 schreef Zorro het volgende:
Het beste nummer van Bon Jovi staat er zeker weer niet in? Dry County
Black Sails had een geweldige laatste aflevering.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:13 schreef Dagoduck het volgende:
Black Sailsquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Black Sails had een geweldige laatste aflevering.
Daar was zo'n ster voor.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar hoe moeten de drie wijzen uit het oosten de koning der Joden nou vinden zonder kerstboom
absoluut 1 van de beste series ooitquote:
Alex Callierquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:14 schreef Eightyone het volgende:
Soms is zappen tussen de twee lijsten verwarrend. Vooral als er in die andere lijst hitjes tussen zitten.
"Huh, Hooverphonic's Mad about you in de Top 2000?"
Helaas.
Ik vond het al zo vreemd dat niemand het er in dit topic over had.
Die staat wel laag in de Snob als die nu al voorbij komtquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:14 schreef Eightyone het volgende:
Soms is zappen tussen de twee lijsten verwarrend. Vooral als er in die andere lijst hitjes tussen zitten.
"Huh, Hooverphonic's Mad about you in de Top 2000?"
Helaas.
Ik vond het al zo vreemd dat niemand het er in dit topic over had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |