Die viert duidelijk geen derde kerstdagquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:09 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand (een kennis) in mijn straat heeft de kerstboom alweer opgeruimd. Je kan ook overdrijven.
En dat net op de grens van dat decennium, ze waren hun tijd vooruit.quote:
Heerlijke serie, maar kan me de scene niet meer herinneren.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Winning Time heeft niemand waarschijnlijk gezien. Maar daar zat deze in een trouwscene. Erg mooi
En terechtquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:09 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand (een kennis) in mijn straat heeft de kerstboom alweer opgeruimd. Je kan ook overdrijven.
Daarom zo knap, pioniersquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dat net op de grens van dat decennium, ze waren hun tijd vooruit.
Ruim je het zelf weer op?quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je mist TUFKAC bij dit nummer.
Nouja, haar man is overleden dit jaar. Zou ermee te maken kunnen hebben, of ze deed het altijd al.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Gelijk alles in de fik
En misschien wel een enorme kutkerst gehad
quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:11 schreef BillDauterive het volgende:
Goedemorgen
Heerlijk geslapen vandaag.
Morgen billquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:11 schreef BillDauterive het volgende:
Goedemorgen
Heerlijk geslapen vandaag.
Wel een goede reden jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nouja, haar man is overleden dit jaar. Zou ermee te maken kunnen hebben, of ze deed het altijd al.
Ja, waar is hij?quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je mist TUFKAC bij dit nummer.
Maar hoe moeten de drie wijzen uit het oosten de koning der Joden nou vinden zonder kerstboomquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |