Achtbaan van muzikale depressiviteitquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit uur is tot nu toe wel een achtbaan van muzikale emoties
Je kan het ook gewoon gokken.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:33 schreef peaceman het volgende:
Kunnen jullie even waarschuwen als broer en zus klaar zijn.
*zoekt touwquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Achtbaan van muzikale depressiviteit
Ik hou mijn hart vast met wat de shows doen met de lijst volgend jaarquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Op de nieuw binnengekomen samenwerking met Claude is alles van die 2 gezakt
Ik vermoed dat we nog Goud, Als het avond is, Vas-Y en De Overkant krijgen.quote:
Hier staat mute aanquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:34 schreef Mark-Hgl het volgende:
Eerst Marco B en nu S&F. We moeten er maar even doorheen
Je kenny het risico lopen er nog wat van te horen?quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vermoed dat we nog Goud, Als het avond is, Vas-Y en De Overkant krijgen.
quote:
alleen die tweede is het beluisteren waard wmbquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas, die staat op 609quote:
dank uquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je kenny het risico lopen er nog wat van te horen?
(het is over trouwens)
Je zal maar te horen krijgen dat je als verrassing tickets voor S+F krijgt.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Je zal maar tickets hebben voor dit uur.
Demonstratief versnipperen voor de ingang.
Correct en tevens juist.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door DecoAoreste op 27-12-2024 10:36:47 (Sorry) ]
Maar ze wisten wat er zou komen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Je zal maar tickets hebben voor dit uur.
Demonstratief versnipperen voor de ingang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |