Stiekem wel benieuwd welke 5 platen er dan NOG erger zijnquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, deze kan ik toch niet laten. De laatste dan.
4846 Marco Borsato, Armin van Buuren & Davina Michelle - Hoe het danst
Kunnen we bij de vorige nummers nog zeggen dat het ofwel zingende kleuters waren, ofwel novelty hits: Hier hebben we de eerste artiesten die echt wel oké nummers op hun naam hebben: Armin is zelfs eenmaal in de Mex2000 te vinden. Ja Marco heeft ook veel rommel, zeker in de tweede helft van zijn carrière toen sentiment en Ewbank-kitsch de hoofdmoot bleken. Dit is een rommeltje van jewelste en 'Wil je weten hoe het danst' is denk ik een outtake uit het koningslied. Nederland en Vlaanderen zijn absoluut smakeloos en hier heb ik nul excuses voor. Staat er ook al sinds 2020 in en aangezien Marcootje inmiddels flink is gecanceld en het er toen in bleef vrees ik dat we er nog wel even aan vast zitten.
Ter info: Er hebben 4851 nummers in de lijst gestaan.
Die had hem halverwege afgekaptquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:30 schreef PippenScottie het volgende:
Waar is Stenders als je hem nodig hebt
quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was My Heart Will Go On toch een prachtig nummer he?
Ik had het 5 seconden gegevenquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die had hem halverwege afgekapt
ik vind haar helemaal niet zo leukquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Davina is eigenlijk te leuk voor dit schijtnummer. Nja ze was toen nog wel wat jonger natuurlijk
1x Volendam, 1x Ricardo Pepi en Wout Weghorst, 1x Friese troep en dan nog 2 nummers uit een ver verleden.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Stiekem wel benieuwd welke 5 platen er dan NOG erger zijn
waardeer d'r wel meer dan een Maan ofzo als het toch over Borsato gaatquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind haar helemaal niet zo leuk
Helemaal eens met deze analyse.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, deze kan ik toch niet laten. De laatste dan.
4846 Marco Borsato, Armin van Buuren & Davina Michelle - Hoe het danst
Kunnen we bij de vorige nummers nog zeggen dat het ofwel zingende kleuters waren, ofwel novelty hits: Hier hebben we de eerste artiesten die echt wel oké nummers op hun naam hebben: Armin is zelfs eenmaal in de Mex2000 te vinden. Ja Marco heeft ook veel rommel, zeker in de tweede helft van zijn carrière toen sentiment en Ewbank-kitsch de hoofdmoot bleken. Dit is een rommeltje van jewelste en 'Wil je weten hoe het danst' is denk ik een outtake uit het koningslied. Nederland en Vlaanderen zijn absoluut smakeloos en hier heb ik nul excuses voor. Staat er ook al sinds 2020 in en aangezien Marcootje inmiddels flink is gecanceld en het er toen in bleef vrees ik dat we er nog wel even aan vast zitten.
Ter info: Er hebben 4851 nummers in de lijst gestaan.
Beetje schreeuwerig iddquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind haar helemaal niet zo leuk
Friese troep?quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1x Volendam, 1x Ricardo Pepi en Wout Weghorst, 1x Friese troep en dan nog 2 nummers uit een ver verleden.
Goh, waarom verbaast me dat niksquote:
De Hunekop.quote:
Heb je de lucht al van slot gehaald?quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat klinken Suzan en Freek ineens goed he?
Dit uur is tot nu toe wel een achtbaan van muzikale emotiesquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot nu toe eens met al je posts.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh?quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:33 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Heb je de lucht al van slot gehaald?
Op de nieuw binnengekomen samenwerking met Claude is alles van die 2 gezaktquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:33 schreef LTVDK het volgende:
Positieve note bij deze Soes & Freak, maar liefst 442 plaatsen gezakt
Wel een hoop emoties die richting 113 reikenquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit uur is tot nu toe wel een achtbaan van muzikale emoties
Achtbaan van muzikale depressiviteitquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit uur is tot nu toe wel een achtbaan van muzikale emoties
Je kan het ook gewoon gokken.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:33 schreef peaceman het volgende:
Kunnen jullie even waarschuwen als broer en zus klaar zijn.
*zoekt touwquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Achtbaan van muzikale depressiviteit
Ik hou mijn hart vast met wat de shows doen met de lijst volgend jaarquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Op de nieuw binnengekomen samenwerking met Claude is alles van die 2 gezakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |