Meat Loafquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:52 schreef Zorro het volgende:
Meatloaf heeft op Bat Out Of Hell ook alleen maar pareltjes he
Die is inmiddels toch wel over de datum dacht ikquote:
Bij mij voormalig stemplaat.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bat Out Of Hell ook gewoon hoor, dat is een stemplaat
Wat maakt het uit, hij leest toch niet meer mee.quote:
Ja zat ook een stuk minder vlees aan dan vroegerquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die is inmiddels toch wel over de datum dacht ik
Die hebben we op de midnight bus to Grandma gezetquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:47 schreef Bugno3 het volgende:
Benieuwd of de Pippies al klaar zitten @:PippenScottie
Ik wissel meestal af met Paradise By The Dashboard Light, dit jaar was het weer de eer aan Bat Out Of Hellquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:53 schreef Isorden het volgende:
[..]
Bij mij voormalig stemplaat.
Heeft dit jaar de schifting niet overleefd.
Ik ben echt niet snel beledigd hoor, maar het is op een gegeven moment een beetje vermoeiend als je dezelfde 3 aardbevingsgrappen 10 jaar moet aanhoren.quote:
Ik vind deze wel mooi.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nope. Kan t prima hebben wel hoor
quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben echt niet snel beledigd hoor, maar het is op een gegeven moment een beetje vermoeiend als je dezelfde 3 aardbevingsgrappen 10 jaar moet aanhoren.
Halo zeg er zit wel wat bagger.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:55 schreef peaceman het volgende:
Volgend uur is een prima tijd om iets anders te gaan doen, mocht je dat willen. Wat een verschil met dit uur.![]()
![]()
Imagine Dragons, Marco Borsato en Soes & Freak op een rijquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:55 schreef peaceman het volgende:
Volgend uur is een prima tijd om iets anders te gaan doen, mocht je dat willen. Wat een verschil met dit uur.![]()
![]()
Niks tegen jullie hoor, ik snap dat ze gemaakt worden. Maar het is anders als je ze zelf al jarenlang hoortquote:
Zelfs Jaap Stam vindt het nu een matig gaanquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:55 schreef Redefine het volgende:
Twee uit drie. Daar kan Guardiola tegenwoordig alleen nog maar ben dromen.
Ja dat zal inderdaad wel.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Niks tegen jullie hoor, ik snap dat ze gemaakt worden. Maar het is anders als je ze zelf al jarenlang hoort
Mooi tijd om even dartsen te kijken.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Imagine Dragons, Marco Borsato en Soes & Freak op een rij
Dit was een prima uurtje ja. Ik ga zo de auto in, ik kan dus beter mijn cassettebandjes meenemen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:55 schreef peaceman het volgende:
![]()
Bedankt voor de waarschuwing ik ga dan maar douchen en etenquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Imagine Dragons, Marco Borsato en Soes & Freak op een rij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Moet nu op mijn handen zitten om geen bijdehante schokkende opmerking te makenquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Niks tegen jullie hoor, ik snap dat ze gemaakt worden. Maar het is anders als je ze zelf al jarenlang hoort
Shite..valt toch wel wat tegen de lijst tot nu toequote:Op vrijdag 27 december 2024 09:55 schreef peaceman het volgende:
![]()
oke... ik was al even geschoktquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Kun je de irritatiegrens aangeven op de schaal van Richter?quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zeker weten. En vergeet het potlood niet voor als ie vastgelopen is.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:57 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Dit was een prima uurtje ja. Ik ga zo de auto in, ik kan dus beter mijn cassettebandjes meenemen?
quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:57 schreef peaceman het volgende:
Heb t uurlijstje maar even in spoilers gezet. Tis namelijk niet best...Holy diver, dit is een matig uurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
Heb t uurlijstje maar even in spoilers gezet. Tis namelijk niet best...Inderdaad een erg matig uur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
ja zeg... ik zet het niet voor niks in spoilers.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
1266 Miracle Ilse DeLange
1265 Babooshka Kate Bush
1264 Holiday Green Day
1263 My Heart Will Go On Céline Dion![]()
1262 Natural Imagine Dragons![]()
1261 Hoe Het Danst Borsato, v. Buuren & Michelle![]()
1260 Blauwe Dag Suzan & Freek![]()
![]()
![]()
1259 The Gambler Kenny Rogers
1258 Listen To Your Heart Roxette![]()
1257 Night Boat To Cairo Madness![]()
1256 Why Worry Dire Straits
Verschrikkelijk uur zeg
Zucht.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kun je de irritatiegrens aangeven op de schaal van Richter?
Nee, in huis bij mijn schoonzus en we moesten die dag terugvliegen naar Nederland.quote:
Heb t uurlijstje maar even in spoilers gezet. Tis namelijk niet best...Beter een groene dan een blauwe dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:
ja dat snap ik.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, in huis bij mijn schoonzus en we moesten die dag terugvliegen naar Nederland.
Dat was chaos op het vliegveld…
Je zal maar kaartjes hebben voor dit uur in het cafe.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Holy diver, dit is een matig uurtje
En dan toch liever blauwe ruis dan een blauwe dag.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beter een groene dan een blauwe dag.
Dat mag er ook wel instaanquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Holy diver, dit is een matig uurtje
Dreigingsniveau rood bij Beeld en Geluidquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Je zal maar kaartjes hebben voor dit uur in het cafe.
Je zou er bijna een hatecrime door plegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |