En dat is ook vaak genoeg, wmbquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:44 schreef Bargehassus het volgende:
Typisch zo'n nummer dat je eigenlijk alleen in de T2000 hoort.
Die komt sowieso nog ja.quote:
Gelukkig wel.quote:
Precies.quote:
Zeker, daarom bij trips door woestijngebieden altijd voldoende spullen mee, waarmee je het even uit kan houden.quote:
Daar krijg je nog kansen genoeg voor!quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Anders moest ik Nederland wederom een smakeloos land noemen.
Een hurricane in de woestijn is sowieso wel bijzonder en indrukwekkend jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, daarom bij trips door woestijngebieden altijd voldoende spullen mee, waarmee je het even uit kan houden.
Ik vond een tornado/hurricane die we daar mee hebben gemaakt overigens meer beangstigend…
zat je toen ook in de auto?quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, daarom bij trips door woestijngebieden altijd voldoende spullen mee, waarmee je het even uit kan houden.
Ik vond een tornado/hurricane die we daar mee hebben gemaakt overigens meer beangstigend…
Nu wat ongelukkig qua timing denk ik.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:48 schreef MTheBassman het volgende:
Georgië zou ik op zich wel een keertje heen willen
dan mag je wel opschieten. over een paar jaar gewoon weer Rusland.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:48 schreef MTheBassman het volgende:
Wel in die naar Den Haag. Komt wel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:48 schreef peaceman het volgende:
Heeft iemand wel eens in de midnight train to Georgia gezeten?
Beetje onstabiel gebied wel hoor nuquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:48 schreef MTheBassman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |