daar had ze zin in inquote:Op vrijdag 27 december 2024 08:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dochter van Leo Alkemade krijgt thermomok
Ik kan ook genieten van Beautiful als power ballad, maar bijvoorbeeld Dirrty is ook een heerlijk plaatje. En op de Lady marmalade kuffer kan ik altijd gniffelen om het feit dat ze de andere dames zo ongenadig wegblaast.quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Met dit als absolute topper in haar catalogus
True, maar Hurt vind ik echt wel een niveautje hogerquote:Op vrijdag 27 december 2024 08:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik kan ook genieten van Beautiful als power ballad, maar bijvoorbeeld Dirrty is ook een heerlijk plaatje. En op de Lady marmalade kuffer kan ik altijd gniffelen om het feit dat ze de andere dames zo ongenadig wegblaast.
Ja. Dan wel weer apart dat ze al jaren niet echt muziek heeft uitgebracht die naar ons is overgewaaid.quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:51 schreef Bugno3 het volgende:
Echt wel een zeer uitzonderlijk zangeres. Ik schaal haar na al die jaren hoger in dan us Mariah.
Fighter is ook een goede.quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik kan ook genieten van Beautiful als power ballad, maar bijvoorbeeld Dirrty is ook een heerlijk plaatje. En op de Lady marmalade kuffer kan ik altijd gniffelen om het feit dat ze de andere dames zo ongenadig wegblaast.
Nee, ze is toch ook weer een beetje afgegleden naar het Vegas-show circuit dacht ik. Veel imitaties bij SNL en dat soort dingetjes. Ook veel met de eeuwige jojo wat betreft gewicht bezig.quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Dan wel weer apart dat ze al jaren niet echt muziek heeft uitgebracht die naar ons is overgewaaid.
Misschien heb je dat slechts gedroomd.quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:55 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb net op de weegschaal gestaan. Deze keek me verwijtend aan. Ik ben moed aan het verzamelen om te gaan sporten
Misschien weeg ik minder als ik 99 luchtballonnen vasthoudquote:Op vrijdag 27 december 2024 08:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien heb je dat slechts gedroomd.
ALs het helium ballonnen zijn, zit dat wel goed.quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien weeg ik minder als ik 99 luchtballonnen vasthoud
Holy shit, ik hoor t nu ook pas.quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:56 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die link had ik nog nooit gelegd
Dat moet je ook niet doen een dag na kerst.quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:55 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb net op de weegschaal gestaan. Deze keek me verwijtend aan. Ik ben moed aan het verzamelen om te gaan sporten
En veel als coach bij The Voice heel gewerkt.quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee, ze is toch ook weer een beetje afgegleden naar het Vegas-show circuit dacht ik. Veel imitaties bij SNL en dat soort dingetjes. Ook veel met de eeuwige jojo wat betreft gewicht bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |