ik mag ook weer, gelukkig maar een half dagje vandaagquote:Op vrijdag 27 december 2024 06:59 schreef Blues het volgende:
Werkdag! Start met havermout/yoghurt/2 dadels en een glas water.
Ik neem mee: boterham casselerrib/krentenboterham/bakje ananas/bakje rauwkost.
Vanaaf kant en klaar witlof ham kaas
Wel grappig. Ik noem onze dorpsvishandel online al jaren de visjuwelier en nu heeft een viswinkel dat dus overgenomen en daar dus hun naam van gemaakt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:21 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lunch bij de Visjuwelier.
Daarom plaatste ik het ook 😉quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel grappig. Ik noem onze dorpsvishandel online al jaren de visjuwelier en nu heeft een viswinkel dat dus overgenomen en daar dus hun naam van gemaakt.
Zou ik geld mogen vragen voor het stelen van de door mij verzonnen naam?quote:
Met een kapje home made maisbrood met zuivelspread erbij.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:00 schreef golfer het volgende:
En vanavond wordt het een van scratch af aan door mij zelfgemaakte bak met erwtensoep en rookworst.
De kapoen was met ruime afstand de lekkerste kip die ik ooit gegeten heb. Het is altijd behelpen in een vakantiehuiskeuken, maar de oven hier is echt goed. De huid was krokant geworden en er is ca 3/4 liter vet uit de kip gesmolten. Hij woog bijna 5 kilo. Circa de helft is opgegaan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Bij Carrefour een Kapoen gekocht, was van bijna 40 Euro naar de half afgeprijsd, want morgen liep de datum af. Die is moddervet en ligt nu in de oven waar het vet op aardappels druipt die daarin bakken.
Hierbij salades,
Die ga ik ook eens maken vandaag goed idee.quote:Op zondag 29 december 2024 10:09 schreef Blues het volgende:
Ontbijten volgens PG met wentelteefjes (dat was 100 jr geleden) met een bakje yoghurt en een halve verse mango.
Thee en koffie![]()
[ link | afbeelding ]
Wat een gaaf blikjequote:Op zondag 29 december 2024 16:42 schreef Blues het volgende:
Nu een bijzonder biertje:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op zondag 29 december 2024 16:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een gaaf blikje
Die zou ik na drinken uitspoelen en bewaren![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 14:50 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gebakken grote garnalen, tagliatelle en spinazie a la crème.
Whutttt, wat tof! Heldquote:Op zondag 29 december 2024 19:10 schreef foodlover het volgende:
zelfgemaakte filet americain met toastjes.
Wat is spanakopita?quote:Op zondag 29 december 2024 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Spanakopita met een tartaartje
Tiramisu (zelfgemaakt)
Ik dacht eerst even dat ik het verkeerd geschreven hadquote:Op zondag 29 december 2024 20:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat is spanakopita?
Verder boh boh genot
Toch is het heel eenvoudig.quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 14:51 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het mie-noedels met Thaise wokgroenten en gemarineerde gebakken kippendijfiletstukjes en met een zelfgemaakte woksaus.
Die zijn toch ook veel lekkerderquote:Op maandag 30 december 2024 18:27 schreef Karzai het volgende:
denk dat ik morgen ook voor de bitterballen ga ipv oliebollen
vind ik wel ja, maar oliebollen zijn traditie, ik zal er ongetwijfeld weer een paar eten, maar ik ga ze niet kopenquote:
Ik heb nog een doos met gemixte spullen in de vriezer. Grote kans dat ik daarvan morgen iets ga frituren. Hoewel er ook weer een verse visschotel uit IJmuiden onderweg is en er ook nog appelbeignets zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 18:27 schreef Karzai het volgende:
denk dat ik morgen ook voor de bitterballen ga ipv oliebollen
Wat zijn kasteeltjes?quote:Op maandag 30 december 2024 18:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik haal morgen kasteeltjes bij de banketbakker i.p.v. oliebollen
dat is een gebakje met marsepein en room erinquote:
Heb er ook niet veel mee, gewoon lekker top2000 kijken, beetje zuipen, beetje snaaienquote:Op maandag 30 december 2024 19:23 schreef borisz het volgende:
Moet nog even kijken wat ik doe...
Bij de Oliebollenkraam na sporten beslis ik ter plekke. Maar goed niet zo veel. O&N kan me eigenlijk gestolen worden...
quote:Op maandag 30 december 2024 20:13 schreef Molo het volgende:
Man bakt morgen oliebollen, en kijk ik nu al naar uit![]()
![]()
Die tostis lijken me kut, die hebben ze bij mijn super ook.quote:Op maandag 30 december 2024 21:18 schreef Karzai het volgende:
Ik heb net al boodschappen gedaan en heb deze gekocht, was vrij rustig
[ afbeelding ]
ik ben morgen nog vrij voor een volgende rondequote:Op maandag 30 december 2024 21:36 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Die tostis lijken me kut, die hebben ze bij mijn super ook.
De vlammetjes hebben ze niet en die wil je juist hebben
Ik heb opeens zin in vlammetjesquote:Op maandag 30 december 2024 21:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben morgen nog vrij voor een volgende ronde
quote:Op maandag 30 december 2024 21:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Waren uit eten, een Plat Fruit de Mer.
Gambas, grote garnalen, petit gris, een grote kreeft, twee grote noordzee krabben, wulken, oesters, mosselen, scheermessen.
Hierbij een fles champagne, een fles mineraalwater, brood, gezouten boter, mayonaise met veel Dyon mosterd, rode wijn azijn met sjalotjes.
Klein warm chocolade taartje met een tonkasaus,
Daarna een kaasplankje met een dessertwijn
Eux de vie van mirabellen en een espresso
Goddelijk lekker en spartelvers
Hier aan de Franse kust in een restaurantje waar vooral de lokale mensen eten is het vrij betaalbaar.quote:Op maandag 30 december 2024 21:57 schreef Karzai het volgende:
maja ik gun het iedereen we delen onze eten met elkaar maar dit zou ik nooit kunnen betalen
Klinkt heerlijk!quote:Op maandag 30 december 2024 21:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Hier aan de Franse kust in een restaurantje waar vooral de lokale mensen eten is het vrij betaalbaar.
Dat was het ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |