Wil je erover praten? Slachtofferhulp?quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:07 schreef Berkery het volgende:
Ik heb Kensington wel eens live gezien
Truste, tot binnenkortquote:Op vrijdag 27 december 2024 01:07 schreef PippenScottie het volgende:
Ik geloof dit uurtje wel. En de rest van de nacht. Het waren lange Kerstdagen.
Veel luistergenot en tot morgen!
Jup, gelukkig heb ik nog wel 4 schermen in m’n woon-/werkkamerquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:07 schreef Evenstar het volgende:
[..]
I feel for you, wil je er over praten?
Ik hou het wel bij drankquote:Op vrijdag 27 december 2024 01:07 schreef Evenstar het volgende:
[..]
I feel for you, wil je er over praten?
Sporters met de achternaam Henderson zijn sowieso eindbazenquote:
Ah zo, ik mis ook je standaard meneer FFquote:Op vrijdag 27 december 2024 01:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ah jah, ooit in 2008 (mijn eerste jaar op FOK!) iemand gevraagd om eentje te maken. Nooit meer veranderd.
Die trend zal nog even zo blijven zolang ze geen comeback aankondigenquote:
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:07 schreef PippenScottie het volgende:
Ik geloof dit uurtje wel. En de rest van de nacht. Het waren lange Kerstdagen.
Veel luistergenot en tot morgen!
laten we hopen dat dat zo blijft danquote:Op vrijdag 27 december 2024 01:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die trend zal nog even zo blijven zolang ze geen comeback aankondigen
Neuh, staat ook niet in mijn sig.quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:09 schreef Gretzl het volgende:
(jij bent niet voor AZ toch hopelijk? )
Dat is wat overdreven.quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ik luister via Ziggo Go op pc trouwens. Mocht het wat uitmaken. Die is 30+ seconden sneller dan de audio & videostream van NPO 2 Radio zelf.
Serieusquote:Op vrijdag 27 december 2024 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ik luister via Ziggo Go op pc trouwens. Mocht het wat uitmaken. Die is 30+ seconden sneller dan de audio & videostream van NPO 2 Radio zelf.
Januari wel weer. Of misschien ga ik wel weer een jaartje voor vuurtoren de Lange Jaap.quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:09 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ah zo, ik mis ook je standaard meneer FF
Dago verdient hier even wat ekkies voor Gretzquote:Op vrijdag 27 december 2024 01:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Serieus![]()
![]()
![]()
(waarom kom ik hier nu pas achter
)
Ik ga direct switchen en het verschil ervaren. Hoef ik misschien niet eens een nieuwe FM-radio aan te schaffen
Tja, gister geteld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |