SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is geen leegveeg meer, komen ze weer binnenquote:Op vrijdag 27 december 2024 01:03 schreef houdjemond het volgende:
Is het nu leegveeg-rondje? Komen die super- enthousiaste mensen nog wel terug later?
Beroerde timing, Gretz!quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:03 schreef Gretzl het volgende:
Ik heb mijn FM-radio daarnet gesloopt (althans hij gaat niet meer aan), dus in de middag maar even langs de CoolBlue voor een reparatie en eventueel een nieuwe beter radio. DAB+ deed het al niet goed op dit ding, vet irritant.
En ik kan er tijdens de Top 2000 dus helemaal niet tegen dat ik eventjes achterloop op de etherluisteraars
Hoop dat die niet te ver staatquote:Op vrijdag 27 december 2024 01:03 schreef peaceman het volgende:
Ik wil eigenlijk het nog rekken tot en met Johan..
Alsof we het over de duivel hebbenquote:Op vrijdag 27 december 2024 01:03 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Er is geen leegveeg meer, komen ze weer binnen
Ja, het is weer die tijd van het jaar enzo.quote:
De stats zijn nooit live.quote:
En Johnny H.quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:04 schreef Gretzl het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
BEAU GREAVES haar song![]()
Hendogod.quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
En Johnny H.
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |