Man. Waar hing je uit? Toch niet (zingend) in een gay barquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Andersom heb ik jullie ook gemist. En de top 2000 ook
Dit was wel echt mijn beste jaar in tijden. Afgestudeerd, een leuk baantje gekregen en heb nu een leuke meid waar ik vaker mee af zal spreken. Ook weer terug verhuisd naar Groningen. Achteraf was ik erg ongelukkig bij mn ouders in een dorp. Ik miste de stad en was er erg geïsoleerd. Dus mn leven is weer wat opgebloeid na een tijdje stilstand en problemen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:21 schreef PippenScottie het volgende:
Was 2024 jullie een beetje goed gezind?
Hoe smaakten ze?quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hebt mijn Moersleutel Quad en Motorolie gemist.
Ik dacht dat ik aardig wat bier had ingeslagen (nouja, vaders heeft dat voor me gedaan). Maar je weet hoe het gaat.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb zelf behoorlijk ingeslagen net voor kerst, en zelfs nog een paar dagen later terug geweest om ook voor een vriend een van z'n favo bieren mee te nemen voor m'n reis naar Praag
Mooi, Mquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit was wel echt mijn beste jaar in tijden. Afgestudeerd, een leuk baantje gekregen en heb nu een leuke meid waar ik vaker mee af zal spreken. Ook weer terug verhuisd naar Groningen. Achteraf was ik erg ongelukkig bij mn ouders in een dorp. Ik miste de stad en was er erg geïsoleerd. Dus mn leven is weer wat opgebloeid na een tijdje stilstand en problemen.
Onironisch is dat eigenlijk een best goed nummer.quote:
Een van de Bløfs die ik als tiener standaard draaide als weer eens hopeloos verliefd was op een onbereikbaar persoonquote:
Dat klinkt goed Bassie!quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit was wel echt mijn beste jaar in tijden. Afgestudeerd, een leuk baantje gekregen en heb nu een leuke meid waar ik vaker mee af zal spreken. Ook weer terug verhuisd naar Groningen. Achteraf was ik erg ongelukkig bij mn ouders in een dorp. Ik miste de stad en was er erg geïsoleerd. Dus mn leven is weer wat opgebloeid na een tijdje stilstand en problemen.
Ben twee keer naar Engeland geweest, in de lente en de herfst, om Cardiacs live te zien, alhoewel zonder de frontman (rip).quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:21 schreef PippenScottie het volgende:
Was 2024 jullie een beetje goed gezind?
Wacht even.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
favo bieren mee te nemen voor m'n reis naar Praag
Ik heb ervan genoten.quote:
Heerlijk dat we het wat betreft de fave deejays 100% eens zijnquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:07 schreef Evenstar het volgende:
1 #TeamEmmely
2 #TeamAnnemieke
3 #TeamDesiree
Eerst bij vrienden kerst vieren, daarna bij andere vrienden 's avonds gezellig. En met die vrienden vier ik ook oud en nieuw, hier bij mij thuis. Dat wordt nog wel even aanpassen voor me, want we hebben er een ander idee over. Zij: "We willen er rond 5 uur zijn en blijven slapen. En we nemen de Wii mee". Ik had gerekend op ongeveer 20.00 uur en dat ze niet bleven slapen en wil wel de top 2000 op de tv hebben staan hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:23 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Man. Waar hing je uit? Toch niet (zingend) in een gay bar
Oplevering van ons nieuwe huisquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:25 schreef peaceman het volgende:
wat was jullie mooiste belevenis in 2024?
We zijn beide biersnobsquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wacht even.
BIER MEENEMEN NAAR PRAAG?
![]()
Mijn goede voornemen is om zoiets als die eerste zinnen volgend jaar te kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Overigens niet zonder kleerscheuren uitgekomen hoor... Ik had een flinke terugval met de drank voor een week op reis. Ik had mezelf daar helemaal uitgeput. En ik heb met werk opeens nog problemen om mijn werk-vrije tijd balans een beetje goed te krijgen. Maar goed, the good much outweighs the badquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |