2e naam?quote:
Dat weet ie zelf nog nietquote:Op donderdag 26 december 2024 23:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
da's vreemd, want die is niet dood
een soort Keith Richards dusquote:
Dat gaat altijd fout ja.quote:
je bent geen swiftyquote:Op donderdag 26 december 2024 23:53 schreef MTheBassman het volgende:
Taylor Swift vind ik nou een schoolvoorbeeld van cola zonder prik
Mijn naam is een afkorting van Lika A Rolling Stone.quote:
Ik heb ook altijd wat twijfels over volwassenen die heel erg fan zijn van Taylor.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:53 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2024 23:53 schreef MTheBassman het volgende:
Iets met chromosomenquote:Op donderdag 26 december 2024 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd wat twijfels over volwassenen die heel erg fan zijn van Taylor.
Met alle respect.
Eensquote:Op donderdag 26 december 2024 23:53 schreef MTheBassman het volgende:
Swift Boys version voor All Starsquote:Op donderdag 26 december 2024 23:54 schreef peaceman het volgende:
Waarom is dit Taylors version? (was er een andere??)
UI geluktquote:Op donderdag 26 december 2024 23:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
De manier waarop ze ever herhaalt in dit nummer is echt strontirritant
Ja haar ex zal weer een andere kijk hebben op het hele verhaal. Netjes dat Taylor dat zelf erkent.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:54 schreef peaceman het volgende:
Daarom staat ze er zo vaak in. Van alles een gewone en Taylors version.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:54 schreef peaceman het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2024 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
Heb wel respect hoe ze het tot zo'n groot imperium heeft uitgebouwd.
Over indie en Laura gesproken, dan moet ik aan Laura Veirs denken.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:54 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
WITH SOME INDIE RECORD THAT IS MUCH COOLER THAN MINE
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ruzie met het label, dus heeft ze alles opnieuw uitgebracht als de "Taylors version" ofzoiets.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:54 schreef peaceman het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:54 schreef peaceman het volgende:
En dat voor een random pop zangeresquote:Op donderdag 26 december 2024 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
Dit gaat over een knipperlicht relatie?quote:
Best wel wonderlijk, voor met alle respect redelijk doorsnee muziek.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |