Eagles in Gelredome:)quote:Op donderdag 26 december 2024 23:27 schreef ok01 het volgende:
Wat was jullie favoriete concert afgelopen jaar?
Spinvisquote:Op donderdag 26 december 2024 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bagagedrager? Spring maar achterop, achterop mijn fiets?
Ik doe niet aan stiekem, ik had gewoon mijn naam gepost.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Jij bent het stiekem en fan van Jeroen?
#Eigengereidquote:
Toch maar mooi in de Top 2000 gestaanquote:
Mijn grap, wat doe jequote:
Je hebt je posts ook gewoon klaar staan he en zeker ook nog TV aanquote:
Ik was oprecht zo ontzettend vrolijk tijdens bij beide concertenquote:
Moest helaas toen nog over de koptelefoon luisteren, m’n familie had dit jaar niet zo’n zin in live radioquote:Op donderdag 26 december 2024 23:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bagagedrager was wel even genieten ja. Kwam natuurlijk nul respons op van familie hier. Glazige gezichten
Je moet er een paar mensen voor offeren, maar dan heb je ook wat.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Toch maar mooi in de Top 2000 gestaan
Nog wel live gezien, die grap van je.quote:
Toch knap hoe die het laatste jaren doen hoor.quote:
Moeten er dan ook echt 2000 in komen in totaal, of mag je alles wat je er niet in vindt passen er uit laten?quote:Op donderdag 26 december 2024 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zou die Top 2000 (alle nummers die er ooit in stonden) nog eens herschikken naar mijn eigen goeddunken. Deze zou zomaar eens top 200 kunnen eindigen. Gokje.
Wellicht een Saoedische 'arts'quote:Op donderdag 26 december 2024 23:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoop nog steeds dat The Chauffeur ooit een keer de Top 2000 haalt
Je haalt nu Roxy Dekker en Froukje door elkaarquote:Op donderdag 26 december 2024 23:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of ze haar Satisfyer gebruikt of niet
quote:Op donderdag 26 december 2024 23:32 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Je moet er een paar mensen voor offeren, maar dan heb je ook wat.
quote:Op woensdag 28 december 2022 02:41 schreef Dagoduck het volgende:
Anekdote:
Ik vloog in november 2015 naar Edinburgh en ik las op Schiphol dat White Miles een geweldig concert had gehad en dat ze uitkeken naar het hoofdprogramma Eagles of Death Metal. Ik stapte uit in Edinburgh en las over de aanslagen in Bataclan...
In een buurthuis tegenover het hostel waar ik verbleef in Edinburgh werd daags daarna de film Amelie afgespeeld ter nagedachtenis aan de slachtoffers in Parijs. Ik had de film al enkele keren gezien, maar heb daar jankend naar die film gekeken.
Ik denk dat 2000-1800 bij mij veel van dezelfde artiesten zal hebbenquote:Op donderdag 26 december 2024 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten er dan ook echt 2000 in komen in totaal, of mag je alles wat je er niet in vindt passen er uit laten?
quote:Op donderdag 26 december 2024 23:33 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Je haalt nu Roxy Dekker en Froukje door elkaar
Ik heb al wat meuk in bulk verwijderdquote:Op donderdag 26 december 2024 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten er dan ook echt 2000 in komen in totaal, of mag je alles wat je er niet in vindt passen er uit laten?
Ja die zingt erover, is mij ter ore gekomen, maar dat sluit niet uit dat Froukje zich daar ook mee bezig houdt.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:33 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nirvana doet Madonna.quote:
Oh fuck, nu snap ik hem beter.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:33 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie vroeger zei 'Rachel is a whore'quote:
quote:
Gofferquote:Op donderdag 26 december 2024 23:34 schreef Isorden het volgende:
Die drummer schijnt wel ontzettend op de frontman van de Foo Fighters te lijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |