Een van deze mensen is dood, @peaceman weet wie.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Don Henley & Glenn Frey > Glenn Helder > Den Helder
Haat HJM nu intensquote:Op donderdag 26 december 2024 22:13 schreef houdjemond het volgende:
Ik vind dit prachtig, kom maar haten
Goede opvoeding is zo belangrijkquote:Op donderdag 26 december 2024 22:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Perrin junior (12 jaar) zette net zelf de radio aan na het kerstmaal. We geven het top 2000 stokje door.
MANCAVEDquote:Op donderdag 26 december 2024 22:12 schreef alopio het volgende:
Visite weg, bier open, radio harder aan en op de bank zitten
Niks mis meequote:Op donderdag 26 december 2024 22:13 schreef houdjemond het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2024 22:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Perrin junior (12 jaar) zette net zelf de radio aan na het kerstmaal. We geven het top 2000 stokje door.
Live zijn ze wel prima.quote:
Den Helder is sowieso doodquote:Op donderdag 26 december 2024 22:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
Een van deze mensen is dood, @:Peaceman weet wie.
Dan kun je maar beter niet naar concerten gaan.quote:
Waarom zijn ze vorig jaar pas met dat concept gekomen, oogt leuk op beeld.quote:
Live is Livequote:Op donderdag 26 december 2024 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kun je maar beter niet naar concerten gaan.
Ik eigenlijk ook wel.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:13 schreef houdjemond het volgende:
Ach, gelukkig is er nog een straat in Parijs naar onze mooie plaatsje vernoemd.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Don Henley & Glenn Frey > Glenn Helder > Den Helder
1.MDMAquote:
Maar MDMA en XTC is hetzelfde.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
1.MDMA
2. Paddodruppels
3. XTC
Vrij saai. LSD was de tweede keer zo slecht bevallen dat ik daar niet meer ana begin
Mijne waren denk ik MDMA, 4FMP en wiet. Ik was niet super avontuurlijkquote:Op donderdag 26 december 2024 22:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ben nu dus al een jaar of 7 gestopt, maar destijds hield ik wel van MDMA, truffels en 2C-B
Niet helemaal. Ik heb MDMA in kristalvorm op, daar zat geen speed bij zoals bij XTC wel t geval is.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar MDMA en XTC is hetzelfde.
Doet me denken aan Louis Louis, schijnt een van de meest gecoverde nummers ooit te zijn. Lokale muzikant hier heet Louis dus ik schreeuw altijd even vanuit het publiek Louis Louis!quote:Op donderdag 26 december 2024 22:14 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Waarom zijn ze vorig jaar pas met dat concept gekomen, oogt leuk op beeld.
Dat was een stemplaat btw, Rebel rebel.
Eens.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:15 schreef TommyL0204 het volgende:
Throwing Copper is best een prima album. De rest kan met gestolen worden
Van Gaal?quote:Op donderdag 26 december 2024 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doet me denken aan Louis Louis, schijnt een van de meest gecoverde nummers ooit te zijn. Lokale muzikant hier heet Louis dus ik schreeuw altijd even vanuit het publiek Louis Louis!
Dat is een veelvoorkomend misverstandquote:Op donderdag 26 december 2024 22:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ik heb MDMA in kristalvorm op, daar zat geen speed bij zoals bij XTC wel t geval is.
Eindelijk iemand die het weet.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar MDMA en XTC is hetzelfde.
Ik bedoelde Louie Louie, stop de tijd.quote:
Dan heb ik weleens als XTC-vermomde pillen met iets anders opquote:Op donderdag 26 december 2024 22:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is een veelvoorkomend misverstand. Overgrote deel van de XTC-pillen bevat geen speed
Reeds behandeldquote:
Gestegen! Nederland is een…quote:Op donderdag 26 december 2024 22:19 schreef PippenScottie het volgende:
Vorig jaar hoorden we dit nummer onderweg naar mijn ouders, nu op de terugweg. Ik gok dus dat dit ruim honderd plaatsen is gestegen.
Ik heb ook een heel voorspelbaar leven
102quote:Op donderdag 26 december 2024 22:19 schreef PippenScottie het volgende:
Vorig jaar hoorden we dit nummer onderweg naar mijn ouders, nu op de terugweg. Ik gok dus dat dit ruim honderd plaatsen is gestegen.
Ik heb ook een heel voorspelbaar leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |