'93quote:Op donderdag 26 december 2024 22:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
jij bent van na 1989 vermoed ik?
Om Inkel mee het zwijgen op te leggen?quote:Op donderdag 26 december 2024 22:05 schreef houdjemond het volgende:
Heeft iedereen al schijtlollig een pan gepakt?
Als dat zou kunnen.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Om Inkel mee het zwijgen op te leggen?
Dat is trouwens helemaal prima, wij weten wel beter. We hebben alles (behalve een Blokker) en het is nog goedkoop! Ik bedoel, vorig jaar dronk ik nog flesjes bier voor ¤2 in de kroeg.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie de meeste zon uren hebben.Maar zou er niet willen wonen.
Als het zo doorgaat is het geen Blokker hebben geen belemmering meerquote:Op donderdag 26 december 2024 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is trouwens helemaal prima, wij weten wel beter. We hebben alles (behalve een Blokker) en het is nog goedkoop! Ik bedoel, vorig jaar dronk ik nog flesjes bier voor ¤2 in de kroeg.
Rinkel de kinkel, pannen verkrachten met Van Inkel.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Om Inkel mee het zwijgen op te leggen?
Geen aandacht aan besteden.Er ligt nog eentje in de Hofvijver.quote:
Hadden we wel hoor, eergisteren gesloten.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat is het geen Blokker hebben geen belemmering meer
Als ik een pen steel van kantoor.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:09 schreef PippenScottie het volgende:
Wanneer voelde jij je een rebel?
Toen ik naar Billy Idol luisterde?quote:Op donderdag 26 december 2024 22:09 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk dat Den Helder het sowieso niet gered had.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Den Helder een Blokker had gehad waren ze niet failliet geweest
Ik ben een niet opstandige rebel.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:09 schreef PippenScottie het volgende:
Dat is niet stelen:quote:Op donderdag 26 december 2024 22:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als ik een pen steel van kantoor.
In mijn drugsperiode!quote:Op donderdag 26 december 2024 22:09 schreef PippenScottie het volgende:
Moeten ze me maar niet zoveel laten schrijven dankzij hun ingewikkelde systeemquote:Op donderdag 26 december 2024 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is niet stelen:
[ afbeelding ]
Ja, ik vind David ook de beste.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:11 schreef Evenstar het volgende:
Dit is één van de weinige Bowies die ik kan hebben.
Ik dacht dat ze pool speeldenquote:Op donderdag 26 december 2024 22:12 schreef Fred_B het volgende:
Tevens Leverzwembad met de voorsprong
Hoe later de avond...quote:
Ik denk oprecht dat het filiaal hier het niet zo heel slecht deed. Zeker als je het zou verrekenen naar inwoneraantal ofzo.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Den Helder een Blokker had gehad waren ze niet failliet geweest
Perrin junior (12 jaar) zette net zelf de radio aan na het kerstmaal. We geven het top 2000 stokje door.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:12 schreef alopio het volgende:
Visite weg, bier open, radio harder aan en op de bank zitten
Hoi, ik drink Moersleutel.quote:
Ooit in Den Helder geweestquote:Op donderdag 26 december 2024 22:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Don Henley & Glenn Frey > Glenn Helder > Den Helder
Hier kun je dat gewoon toegeven.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:13 schreef houdjemond het volgende:
Ik vind dit prachtig, kom maar haten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |