Begrijpelijkquote:Op donderdag 26 december 2024 22:00 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga echt nauwelijks naar concerten, ik voel me soms een beetje poser als ik lees hoeveel concerten jullie jaarlijks bezoeken
Ik zou misschien best vaker willen gaan, maar zo'n dag vreet echt energie voor me dus ik hou het spaarzaam.
Sorry, ik ben geen lekker wijf. Anders had ik het wel geweten.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:00 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Is Onlyfans iets, met jouw Zoom-talent
Was je bij die treinramp?quote:Op donderdag 26 december 2024 22:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ook bijna nooit hoor. Het vorige was het ESF dit jaar in Malmö.
Nee. Ben afgelopen tijd al naar Darkside,London Grammar en Khruangbin geweest. Nu even pauze.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja deze staan op Pinkpop.
Hebben jullie nog concerten op de planning? Hiero Archive, Slowdive, Ride, Pixies
Mwah, komt goed.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:01 schreef PippenScottie het volgende:
Wat een matig uurtje incoming
Mijn laatste écht grote was Rammstein in Groningen. Erg tof, maar mega vermoeiend haha.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga wel nog zeer weinig naar grote concerten. Graspop was ze uitzondering dit jaar. Wat een line-up.
Veel meer naar kleine dingen, vermaak ik me veel meer mee tegenwoordig. En dan echt klein, café-groot zeg maar, nog niet eens poppodium-groot. Al ga ik ook nog wel naar poppodia hoor.
Dat vind ik al wel heel ruim bemetenquote:
Ik ga ook zelden tot nooit hoor. Weerhoudt me er niet van van alles te vinden.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:00 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga echt nauwelijks naar concerten, ik voel me soms een beetje poser als ik lees hoeveel concerten jullie jaarlijks bezoeken
Ik zou misschien best vaker willen gaan, maar zo'n dag vreet echt energie voor me dus ik hou het spaarzaam.
Wij uit Den Helder hebben geen idee waar mensen het over hebben wanneer ze het hebben over ''grijs weer".quote:
Dat zei die meneer.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat vind ik al wel heel ruim bemeten
Ja, ik struin soms een beetje random youtube af om artiesten of nummers te ontdekken. Soms ontdek je echt pareltjes.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:03 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik ga ook zelden tot nooit hoor. Weerhoudt me er niet van van alles te vinden.
Ik was bij de jury-finale. Vijf minuten voor de show werd bekend dat Joost niet aanwezig zou zijn, en ontplofte de zaal als een woest vak fanatieke supporters in de Kuip.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Was je bij die treinramp?
Geen PTSS opgelopen hoop ik?
Mete moet natuurlijk net hoofdletter.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:55 schreef Kopiko het volgende:
Gert-Jan maakte een tikfout in zijn huwelijksaanzoek:
[..]
Nou ik heb echt het idee dat misschien deze maand 1 dag zon was.quote:
Faithless.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Guus Meeuwis Faithless Acda en de Munnik Blof.
Spot de fout in dit rijtje
Munnikquote:Op donderdag 26 december 2024 22:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zie bovenstaande postquote:Op donderdag 26 december 2024 22:04 schreef MTheBassman het volgende:
Heeft iemand nog een leuk feitje over dit nummer?
Is dit de line-up van die jaarlijkse picnic van Blof?quote:Op donderdag 26 december 2024 22:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik weet dat jullie de meeste zon uren hebben.Maar zou er niet willen wonen.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij uit Den Helder hebben geen idee waar mensen het over hebben wanneer ze het hebben over ''grijs weer".
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 december 2024 22:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik was bij de jury-finale. Vijf minuten voor de show werd bekend dat Joost niet aanwezig zou zijn, en ontplofte de zaal als een woest vak fanatieke supporters in de Kuip.
si. Hoor je nog wel tijdens een reclamequote:Op donderdag 26 december 2024 22:05 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Is dit de line-up van die jaarlijkse picnic van Blof?
Ik zie net dat we minder zonuren hadden deze maand dan De Biltquote:Op donderdag 26 december 2024 22:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie de meeste zon uren hebben.Maar zou er niet willen wonen.
Naakt?quote:Op donderdag 26 december 2024 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mw Mex heeft dit wel eens ingezongen
Naar mijn weten nietquote:
Mijne moet nog komenquote:Op donderdag 26 december 2024 22:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
nr 1 in de top 40 op mijn geboortedag
deze slaan we even opquote:Op donderdag 26 december 2024 22:05 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga dit 12 januari naakt karaoken
Zongen die dit naakt in?quote:
Ah, die van mij staat op nummer 680.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
nr 1 in de top 40 op mijn geboortedag
jij bent van na 1989 vermoed ik?quote:Op donderdag 26 december 2024 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ah, die van mij staat op nummer 680.
Dat is hier vlakbij. Jaarlijks rellen omdat alles hier dagen vaststaat omdat we maar 1 weg hebben. Mensen omcirkelen die data al een jaar tevoren op hun kalenders om er zeker van te zijn hier weg te zijn.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
si. Hoor je nog wel tijdens een reclame
Ik heb alleen een airfryer.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:05 schreef houdjemond het volgende:
Heeft iedereen al schijtlollig een pan gepakt?
Blij dat ik er niet bij ben.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:05 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga dit 12 januari naakt karaoken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |