Lag zelf ook het liefst op de bank nuquote:Op donderdag 26 december 2024 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Behoorlijk onbegrijpelijk, ja.
Alle buitenlanders reden ook weer in het midden van de drie rijstroken. Jammer dat ik de A2 niet over hoefde vandaag, heerlijk vier banen naar links, inhalen en weer vier banen naar rechtsquote:Op donderdag 26 december 2024 21:53 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je ziet ook de meest debiele filmpjes langskomen van de amerikaanse (snel)wegen
Ja dat is altijd heel irritant in de avondquote:Op donderdag 26 december 2024 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alle buitenlanders reden ook weer in het midden van de drie rijstroken. Jammer dat ik de A2 niet over hoefde vandaag, heerlijk vier banen naar links, inhalen en weer vier banen naar rechts
In 2016 ook.quote:
Ik dus ook! Maar je zei het hele album Resistance niks te vindenquote:Op donderdag 26 december 2024 21:54 schreef MTheBassman het volgende:
@:DecoAoreste deze van muse vind ik wel fijn hoor
Goed idee, even de scherm-in-scherm van mijn Ziggo Go aanzetten.quote:
GJ was een beetje zenuwachtigquote:Op donderdag 26 december 2024 21:55 schreef Kopiko het volgende:
Gert-Jan maakte een tikfout in zijn huwelijksaanzoek:
[..]
En Mete zei ja?quote:Op donderdag 26 december 2024 21:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wil je mee-eten of wil je meeten?quote:Op donderdag 26 december 2024 21:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik zei dat ik niet alles op Resistance goed vond, maar dit is er niet 1 vanquote:Op donderdag 26 december 2024 21:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik dus ook! Maar je zei het hele album Resistance niks te vinden
Alan Walker in ieder geval. Verder nog even zien.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja deze staan op Pinkpop.
Hebben jullie nog concerten op de planning? Hiero Archive, Slowdive, Ride, Pixies
quote:Op donderdag 26 december 2024 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie nog concerten op de planning? Hiero Archive, Slowdive, Ride, Pixies
quote:Op donderdag 26 december 2024 01:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb heel erg veel zin in Colour Haze, eerst 21 februari in Groningen en daarna 22 februari in Nijmegen
Verder staat Into the Grave weer in de planning, 11e keer op rij dat ik heenga.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 december 2024 01:19 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, en ik kreeg van de kerstman gisteren een ticket voor Brant Bjork Trio en King Buffalo (en The Machine als voorprogramma) in de tuin van het Burgerweeshuis in Deventer komende zomer.
Dat was dit jaar ook geweldig met All Them Witches.
Verder zal ik waarschijnlijk wel weer naar Into the Void gaan want daar ga ik elke editie van heen sinds 2018.
quote:Op donderdag 26 december 2024 01:20 schreef Dagoduck het volgende:
En ik wil wel weer naar Stoned from the Underground in Erfurt in juli, zou dan het 4e jaar op rij worden. Down the Hill was ook top dit jaar dus dat hou ik ook weer even in de gaten.
Dropkick Murphys en Ghostquote:Op donderdag 26 december 2024 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze zondag op Pinkpop. Verder niets gepland, maar er komt altijd genoeg voorbij.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geluid staat uit denk ik. Wat een suffe graftakken.quote:
Ja, dat was wel weer even een noviteit.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:57 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Rondvliegende Drones in de ZiggoGeweldige show
Offspring als het lukt. Dat was het.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Baan, check. Geld, check. Tijd en energie, weinigquote:Op donderdag 26 december 2024 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
Verder moet ik vooral even een baan zoeken en vinden zodat ik weer geld heb. Zeg maar.
Vanmiddag nog gehoord op de radio, reed ik net Rotjeknor binnen.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Offspring als het lukt. Dat was het.
quote:1421 Eternal Flame The Bangles
1420 Rebel Rebel David Bowie
1419 The Dolphin's Cry Live
1418 'n Vriend André Hazes
1417 Hall Of Fame The Script ft. Will.I.Am
1416 Drive R.E.M.
1415 Hier Komt De Storm Frank Boeijen Groep
1414 Ventura Highway America
1413 7 Years Lukas Graham
1412 Als Ik Je Weer Zie Acda en De Munnik, Maan en nog iemand
1411 Frozen Madonna
1410 Memory Barbra Streisand
1409 Long As I Can See The Light Creedence Clearwater Revival
https://www.werkenbijmcdo(...)5oLmDDRoCqqAQAvD_BwEquote:Op donderdag 26 december 2024 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
Verder moet ik vooral even een baan zoeken en vinden zodat ik weer geld heb. Zeg maar.
Was vast Why dont you get a job?quote:Op donderdag 26 december 2024 21:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vanmiddag nog gehoord op de radio, reed ik net Rotjeknor binnen.
Is Onlyfans iets, met jouw Zoom-talentquote:Op donderdag 26 december 2024 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
Verder moet ik vooral even een baan zoeken
Ik ga wel nog zeer weinig naar grote concerten. Graspop was ze uitzondering dit jaar. Wat een line-up.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Baan, check. Geld, check. Tijd en energie, weinig
Ik ook bijna nooit hoor. Het vorige was het ESF dit jaar in Malmö.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:00 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga echt nauwelijks naar concerten, ik voel me soms een beetje poser als ik lees hoeveel concerten jullie jaarlijks bezoeken
Ik zou misschien best vaker willen gaan, maar zo'n dag vreet echt energie voor me dus ik hou het spaarzaam.
Behoorlijk vlieg voor een witte gozer.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Was vast Why dont you get a job?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |