Ja, na een minuut of drie is de bedoeling wel duidelijk.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, deze duurt vooral érg lang
Ik overwoog nog het plaatje uit te leggen, gelukkig zag ik in dat dat kansloos was.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heb je ze wel eens het plaatje met 'Roger Waters Robert Plant, ...' laten zien?
Ik ben een beetje tipsy.quote:
Origineel van de Eagles of Death Metal kaapt natuurlijk veel stemmenquote:Op donderdag 26 december 2024 21:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont mist wel z'n stemplaat straks.... Duran Duran - Save a Prayer
Bazenplaat die echt veel te laag staat...
Een jaar of wat terug bedacht ik me ineens dat ik na 10+ nummers van ze nog niets geklaagd had tijdens de Top 2000. Sindsdien wel wat meer gaan luisteren.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:37 schreef MTheBassman het volgende:
Dit blijft toch wel echt een Godenband
Over n uurtje de Fleetwood Mac Drivequote:Op donderdag 26 december 2024 21:37 schreef TommyL0204 het volgende:
Ff wat fastfood halen bij de Fleetwood Mac
Een paar IPA's., maar bij Moersleutel gewoon lekker voor de dikke stouts gaanquote:Op donderdag 26 december 2024 21:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Moersleutel heeft ook geen bieren onder de 10% hè
Alleen die Tangonummertjes zijn wat minderquote:Op donderdag 26 december 2024 21:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een jaar of wat terug bedacht ik me ineens dat ik na 10+ nummers van ze nog niets geklaagd had tijdens de Top 2000. Sindsdien wel wat meer gaan luisteren.
Hier trek ik altijd twee broekjes voor uit.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:38 schreef Evenstar het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze van Sound City is ook zo lekker van Stevie
Dan heb je Tusk nooit gehoord.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een jaar of wat terug bedacht ik me ineens dat ik na 10+ nummers van ze nog niets geklaagd had tijdens de Top 2000. Sindsdien wel wat meer gaan luisteren.
Tusk is juist een beetje vreemd, ik had verwacht dat jij die wel leuk zou vinden.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dan heb je Tusk nooit gehoord.
Afgezien van dat ene nummer is het wel echt een goede band ja.
Die Quad was 11, deze is 12. Net genoeg voor Marco.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Moersleutel heeft ook geen bieren onder de 10% hè
Morgen:quote:Op donderdag 26 december 2024 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand die FOK!ker nog gespot in het café vanochtend? Of is dat morgen?
quote:Op donderdag 26 december 2024 10:34 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
's Ochtends! Ik hoop mijn Nik Kershaw shirt aan te hebben (echt vieswoest mad dat The Riddle er niet meer instaat sinds 2004)
Al water op Mars gevonden?quote:Op donderdag 26 december 2024 21:39 schreef PippenScottie het volgende:
In de auto terug naar huis. Sociale verplichtingen zijn voldaan, nu zijn jullie aan de beurt
* Dagoduck trekt broekje maar weer uitquote:Op donderdag 26 december 2024 21:39 schreef PippenScottie het volgende:
In de auto terug naar huis. Sociale verplichtingen zijn voldaan, nu zijn jullie aan de beurt
Deze en die van Corey Taylor draai ik echt vaak, zo fijn allebeiquote:Op donderdag 26 december 2024 21:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier trek ik altijd twee broekjes voor uit.
Top. Wist even niet meer zeker of we het er nou vanochtend of vannacht over hadden.quote:
Ja Tusk... nee.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Corey Taylor is gewoon een eindbaas.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Deze en die van Corey Taylor draai ik echt vaak, zo fijn allebei
Ergens volgend jaar. Wel mijn zus traditioneel verslagen met dammenquote:Op donderdag 26 december 2024 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al water op Mars gevonden?
Echt volkomen van de pot gerukt jaquote:Op donderdag 26 december 2024 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tusk is juist een beetje vreemd, ik had verwacht dat jij die wel leuk zou vinden.
Ik heb de Engelstalige Wikipediapagina van de Sound City Players nog gestart.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Deze en die van Corey Taylor draai ik echt vaak, zo fijn allebei
Dan zit je juist in het het goede ritme.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Top. Wist even niet meer zeker of we het er nou vanochtend of vannacht over hadden.
Nu zijt wellekome!quote:Op donderdag 26 december 2024 21:39 schreef PippenScottie het volgende:
Oh tussen 09:00 en 10:00 zei hij.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Top. Wist even niet meer zeker of we het er nou vanochtend of vannacht over hadden.
Oh ja, daar had je een hekel aanquote:Op donderdag 26 december 2024 21:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Volgend jaar weer Slipknot genot en Corey Taylor is inderdaad een baas.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Corey Taylor is gewoon een eindbaas.
Ik verheug me nu al.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:41 schreef ok01 het volgende:
Ben even thuis, heb zo helaas weer sociale verplichtingen. Zal jullie af en toe dronken berichten hier
U zijt de glorie, oh Pippen.quote:
"It's not fucking spongebob you assholes"quote:Op donderdag 26 december 2024 21:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Volgend jaar weer Slipknot genot en Corey Taylor is inderdaad een baas.
Zijn boeken zijn ook echt geniaal, zoveel gelachen terwijl ik die las.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |