Nee, maar niet van je tantequote:
Tja Stevie gaat dat moeilijk lukken vrees ik.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tip voor die mensen: lees een boek
Fijne avond nogquote:Op donderdag 26 december 2024 21:15 schreef Nizno het volgende:
ik sluit de laptop af en ga boven nog even radio luisteren.
veel plezier nog vanavond
je weet dat braille bestaat he?quote:Op donderdag 26 december 2024 21:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Tja Stevie gaat dat moeilijk lukken vrees ik.
quote:Op donderdag 26 december 2024 21:15 schreef Nizno het volgende:
ik sluit de laptop af en ga boven nog even radio luisteren.
veel plezier nog vanavond
Dan luistert ie maar een boek.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Tja Stevie gaat dat moeilijk lukken vrees ik.
Moersleutel is goed spul.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
Net een Moersleutel Motor Oil geopend.
Ik zou wensen dat Skee Lo in de lijst stond.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:16 schreef Redefine het volgende:
Ik zou wensen dat deze hoger stond.
Ja, hij heeft twee ooms die al jaren gebrailleerd zijn.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
je weet dat braille bestaat he?
Effe vergeten jaquote:Op donderdag 26 december 2024 21:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
je weet dat braille bestaat he?
quote:Op donderdag 26 december 2024 21:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mijn vader gelooft niet dat er mensen op de maan zijn geweest. Ik heb het daar moeilijk mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
En zoals @Dagoduck zegt... luisterboeken heb je tegenwoordig ookquote:
Succes met dit slechte voornemen.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Moersleutel is goed spul.
Ik ga wel wat minder drinken dan vorige jaren tijdens de Top 2000.
Die Regi quest vond ik stiekem altijd wel leuk om te doenquote:Op donderdag 26 december 2024 21:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
En braille speelt nog wel een rol in je favoriete Pokemon games!
Het is een Stevie Wonderquote:Op donderdag 26 december 2024 21:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En zoals @:Dagoduck zegt... luisterboeken heb je tegenwoordig ook
Ja de opmerking was onjuist, ik snap mquote:Op donderdag 26 december 2024 21:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En zoals @:Dagoduck zegt... luisterboeken heb je tegenwoordig ook
Wonderful Life was vanochtend al.quote:
In this cave we have livedquote:Op donderdag 26 december 2024 21:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die Regi quest vond ik stiekem altijd wel leuk om te doen
Genot.quote:
Hier ook.quote:
Echt he.. eerst dat lucht 'fappen' en dan die act. Wat een vent ookquote:Op donderdag 26 december 2024 21:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij Marco mag het broekje gewoon aanblijven, maakt hem niets uit.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |