Deze versie is een tikkie depressingquote:Op donderdag 26 december 2024 20:28 schreef MTheBassman het volgende:
Nee ik kan hier niet zo goed tegen.
Beide versies zijn goedquote:Op donderdag 26 december 2024 20:27 schreef Isorden het volgende:
Origineel wat we hiervan al gehad hebben is beter
quote:Op donderdag 26 december 2024 20:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een van de weinige gevallen waar de cover beter is dan het origineel.
Hahahaquote:Op donderdag 26 december 2024 20:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een van de weinige gevallen waar de cover beter is dan het origineel.
Absoluut. Deze versie is een draak van een nummer. Maar de mesuh worden hier zo lekker emosioneel van.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:27 schreef Isorden het volgende:
Origineel wat we hiervan al gehad hebben is beter
Wel zelf opruimenquote:Op donderdag 26 december 2024 20:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik moet nog een dessert wegwerken en als ik dan niet helemaal uit elkaar barst, gaat binnenkort het top 2000 feest voor mij echt beginnen
Heb je geen speciale toetjesmaag?quote:Op donderdag 26 december 2024 20:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik moet nog een dessert wegwerken en als ik dan niet helemaal uit elkaar barst, gaat binnenkort het top 2000 feest voor mij echt beginnen
quote:Op donderdag 26 december 2024 20:28 schreef PippenScottie het volgende:
Toen was het al raar en vervelendquote:Op donderdag 26 december 2024 20:30 schreef LTVDK het volgende:
Toen dit nummer voor montages onder terroristische aanslagen en natuurrampen en weet ik wat werd gebruikt leek er veel meer emotie in te zitten, vind het nu maar wat gezapig
Het is zo vaak gebruikt voor zielige footage dat het een beetje een grap is geworden.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:30 schreef LTVDK het volgende:
Toen dit nummer voor montages onder terroristische aanslagen en natuurrampen en weet ik wat werd gebruikt leek er veel meer emotie in te zitten, vind het nu maar wat gezapig
Blijf toch ook een zwak hebben voor Storm and Thunderquote:Op donderdag 26 december 2024 20:30 schreef MTheBassman het volgende:
De beste van Earth and Fire wmb
Je hoeft er niet te posten...quote:Op donderdag 26 december 2024 20:31 schreef Strani het volgende:
[..]
FOK! is een inspiratieloos forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |