Ze heeft haar haartjes net zelf geverfd zie ik.quote:
Heb ik een paar topics geleden al gedaan..quote:Op donderdag 26 december 2024 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Je mag ook wel gewoon zeggen dat je oud en bejaard bent
so, dat doet pijn aan mijn oren.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:12 schreef Isorden het volgende:
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY
Met mijn zangkunsten snap ik dat gelijk.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
so, dat doet pijn aan mijn oren.
A drug problemquote:
Een zangertquote:Op donderdag 26 december 2024 20:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wie de neuk is Benson Boone?
Ook nog nooit van gehoord. Zal best kunnen dat ik onder een steen geleefd heb hoor wat dat betreft.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wie de neuk is Benson Boone?
Het zou verboden moeten wordenquote:
Eerder het minder vaak hoeven lopen voor drinken met al die mensen die de handen en lippen vol hebben met bekers bierquote:Op donderdag 26 december 2024 20:18 schreef FreshFruit het volgende:
Wel mooi om te zien dat het minder drinken beleid hier flink wordt gepromoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |