Daar zijn ze groot mee geworden.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Britten die mensen in warmere klimaten lastigvallen is ook niks bijzonders
Nou vooruit..... waarom?quote:Op donderdag 26 december 2024 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh oeh oeh. Ik heb nog een leuk grapje.
Waarom vind je de piramides in Egypte?
Omdat ze te zwaar en te groot zijn om te tentoonstellen in the British Museumquote:Op donderdag 26 december 2024 20:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou vooruit..... waarom?
Wolff?quote:Op donderdag 26 december 2024 20:04 schreef Isorden het volgende:
Toto live in Gelredome!
Geloof dat inmiddels alleen Steve Lukather nog origineel Toto lid is....
3/10quote:Op donderdag 26 december 2024 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ze te zwaar en te groot zijn om te tentoonstellen in the British Museum
Klinkt als James Acaster... desalniettemin, grappigquote:Op donderdag 26 december 2024 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Roanquote:
Last Christmas tochquote:
Ik ging echt stuk.Zelf bedacht?quote:Op donderdag 26 december 2024 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nooit van gehoord... en dat had ik graag zo gehoudenquote:
Neequote:Op donderdag 26 december 2024 20:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ging echt stuk.Zelf bedacht?
Moet je wat mee gaan doen.
Is dit een hit? Hoeveel payola is daar wel niet voor neergelegd dan?quote:Op donderdag 26 december 2024 20:08 schreef laxus13 het volgende:
Een van de leukere hits van het jaar!
Ach ja, dat verklaart ook een hoopquote:
Haha ja als je de radio niet hebt aangezet dit jaar dan snap ik dat je het niet kentquote:Op donderdag 26 december 2024 20:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Is dit een hit? Hoeveel payola is daar wel niet voor neergelegd dan?
Tja, puberzender 3FM ben ik wel ontgroeid jaquote:Op donderdag 26 december 2024 20:09 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Haha ja als je de radio niet hebt aangezet dit jaar dan snap ik dat je het niet kent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |