Dit is wel de beste van de favoriet van Henk W.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:52 schreef Tussle266 het volgende:
Wel lekker dat deze een beetje uit de degradatiezone kruipt eindelijk, maar beter kwam er een andere voor in de plaats.
Ik bedoelde natuurlijk die meubels van die fopcoureur, maar dat weet je zelf ook.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja, die gaan pas eind januari over.
Cypress hill.quote:
Morgen eerst de overdracht. Lekker gepland zo tijdens de Top 2000quote:Op donderdag 26 december 2024 19:52 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk die meubels van die fopcoureur, maar dat weet je zelf ook.
Die banken en stoelen van Doornbos?quote:Op donderdag 26 december 2024 19:52 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk die meubels van die fopcoureur, maar dat weet je zelf ook.
Toen ik haar zelf piano zag spelen was ik om.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:54 schreef MTheBassman het volgende:
Lady Gaga vond ik toen der tijd echt helemaal niks maar ik ben haar op een gegeven moment veel meer gaan waarderen.
Mijn muzieksmaak was nog niet heel ontwikkeld toen dit nummer uitkwam dus ach
Donderdagquote:Op donderdag 26 december 2024 19:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Or ... watch the walls instead
Wat komt er op de puntjes?
Bij mij was het gewoon meer van "Het is pop, dus het is kut"quote:Op donderdag 26 december 2024 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen ik haar zelf piano zag spelen was ik om.
Metalcore is best lekker op zijn tijd.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bij mij was het gewoon meer van "Het is pop, dus het is kut"
Toen luisterde ik nog naar metalcore en soortgelijke genres
Til dat even lekker naar 2025.quote:
Iedereen heeft zijn of haar fases.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bij mij was het gewoon meer van "Het is pop, dus het is kut"
Toen luisterde ik nog naar metalcore en soortgelijke genres
Joa, nu is alleen echt Avenged Sevenfold daarvan overgebleven, en dat is het tegenwoordig ook niet meer. Ik zat op een school vol met mensen die naar dat soort 'probleemkinderen' muziek luisterden (Beetje cru verwoord maar je snapt wat ik bedoel). Ik ben toen wat meer naar de oudere metal opgeschoven langzamerhand toen ik naar een andere school ging en zelf wat meer op onderzoek uitging.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Metalcore is best lekker op zijn tijd.
Echt he.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het is zomer in Australie... wat een nieuws
Britten die mensen in warmere klimaten lastigvallen is ook niks bijzondersquote:Op donderdag 26 december 2024 20:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het is zomer in Australie... wat een nieuws
Ik ken wel hardcore en aanverwanten.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Joa, nu is alleen echt Avenged Sevenfold daarvan overgebleven, en dat is het tegenwoordig ook niet meer. Ik zat op een school vol met mensen die naar dat soort 'probleemkinderen' muziek luisterden (Beetje cru verwoord maar je snapt wat ik bedoel). Ik ben toen wat meer naar de oudere metal opgeschoven langzamerhand toen ik naar een andere school ging en zelf wat meer op onderzoek uitging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |