En de bal is rond.quote:
Is dat Hawaiiaans?quote:Op donderdag 26 december 2024 19:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hahahaha doet het niet beter dan Hahahaha City.
Van Oekel.quote:
Ik kan beide vormdipjes prima waarderenquote:Op donderdag 26 december 2024 19:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hahahaha doet het niet beter dan Hahahaha City.
Zelfs als ajacied zeg ik nu gewoon hup Slot!quote:Op donderdag 26 december 2024 19:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan beide vormdipjes prima waarderen
Je kunt ook gewoon niet voor ajax zijn en nooit een probleem met hem gehad hebben, klinkt voor mij als de meest logische keus.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zelfs als ajacied zeg ik nu gewoon hup Slot!
(sowieso nu die niet meer bij feyenoord zit kan ik hem weer prima sympathiek noemen.)
En ook sporten?quote:Op donderdag 26 december 2024 19:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb trouwens echt teveel zoetigheden en andere ongezonde troep zitten vreten laatste dagen. Beetje misselijk van.
Morgen maar weer op dieet.
De meubels bleven toch juist staan?quote:Op donderdag 26 december 2024 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meubels verplaatsen.
Dat mag ik vanaf morgen ook gaan doen.
Mja, die gaan pas eind januari over.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:51 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De meubels bleven toch juist staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |