Sommigen liggen wat minder zwaar op de maagquote:Op donderdag 26 december 2024 19:32 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat is bij die andere 1999 minder het geval?
Eerlijk gezegd zitten we nu in een blokje waar ik ook nog weleens omheen loop.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sommigen liggen wat minder zwaar op de maag
SP soundtrackquote:Op donderdag 26 december 2024 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah het campagnelied van Emile
Moet leo geen top 2000 luisterenquote:Op donderdag 26 december 2024 19:34 schreef Dagoduck het volgende:
GoedenavondWeer thuis, kerst met Ricky Koole en Leo Blokhuis en band en gastartiesten was leuk.
Zo gourmetten.
Ik heb wel betere van de SP gehoord.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah het campagnelied van Emile
Laat Patricia Paay het maar niet horenquote:
Chef! Ik had die viltjes gevonden maar ik heb opnieuw overstroming in nieuwe huis gehad, als ik ze vind stuur ik je een berichtje, ze zijn nog heelquote:Op donderdag 26 december 2024 19:34 schreef Dagoduck het volgende:
GoedenavondWeer thuis, kerst met Ricky Koole en Leo Blokhuis en band en gastartiesten was leuk.
Zo gourmetten.
Alleen als ie betaald krijgt denk ik.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Moet leo geen top 2000 luisteren
quote:Op donderdag 26 december 2024 19:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Chef! Ik had die viltjes gevonden maar ik heb opnieuw overstroming in nieuwe huis gehad, als ik ze vind stuur ik je een berichtje, ze zijn nog heel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |