Keertje met mazzel in de soulnight gedraaid. Dat is blijkbaar voldoende.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vraag me af hoe dit überhaupt op de keuzelijst is gekomen, heel random.
Verder wel een mooi uur.quote:
ONESY-GODINquote:Op donderdag 26 december 2024 17:57 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Keertje met mazzel in de soulnight gedraaid. Dat is blijkbaar voldoende.
Zou kunnen. Of Shay. Is al een paar jaar geleden. Die tiktok-hype gaf het laatste duwtje.quote:
Die Fugees vind ik wel zo'n walgelijk gedrocht van een nummer.quote:
Hier ben ik het tot op zeer grote hoogte volledig mee eens.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:59 schreef Zorro het volgende:
Die Fugees vind ik wel zo'n walgelijk gedrocht van een nummer.
De uitvoering van Roberta Flack is prachtig, maar zij moeten er dan na ieder refreintje zo'n verschrikkelijk "Pwah pwah pwah pwie pwoeh" riedeltje achteraan gooien.
shay? Of haar producer Genevieve?quote:Op donderdag 26 december 2024 18:01 schreef Kopiko het volgende:
[..]
DJ van onmogelijk late soul-uurtjes NPO2. Ik hoor haar graag.
One'sy Mullerquote:Op donderdag 26 december 2024 18:01 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Eens,dat was echt een mooie zomer.quote:Op donderdag 26 december 2024 18:01 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hier ben ik het tot op zeer grote hoogte volledig mee eens.
Echter: Fugees-versie roept alhier toch ook wel memorabele herinneringen op.
En: Fugees-versie in één blok met Reesema wint natuurlijk enorm aan waardering.
oh wacht: het is One'Sy.quote:Op donderdag 26 december 2024 18:01 schreef Kopiko het volgende:
[..]
die S is geen hoofdletterquote:
Ik draai Last Christmas het hele jaar doorquote:Op donderdag 26 december 2024 18:02 schreef houdjemond het volgende:
Ik heb trouwens Whamageddon weer uitgespeeld dit jaar, jullie?
Tijdje geen R2 geluisterd? Ze is al een hele tijd wegquote:Op donderdag 26 december 2024 18:01 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dit klopt. Wat doet ze nuquote:Op donderdag 26 december 2024 18:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tijdje geen R2 geluisterd? Ze is al een hele tijd weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |