Ik heb de film nog niet eens gezien!quote:Op donderdag 26 december 2024 20:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die serie is wel een aanrader hoor, maar die serie kun je beter niet met Mini-ToTGoD kijken
Dat zou ook best bijzonder zijn, aangezien er geen film van isquote:Op donderdag 26 december 2024 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb de film nog niet eens gezien!
Squid Game is toch een film?quote:Op donderdag 26 december 2024 20:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat zou ook best bijzonder zijn, aangezien er geen film van is
Nee, dat is Suicide Squadquote:
Ja Zuid-Koreaans wist ik wel.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, een Zuid-Koreaanse serie
quote:Op donderdag 26 december 2024 21:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat is Suicide Squad
Je moet er wel een beetje van houdenquote:Op donderdag 26 december 2024 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Zuid-Koreaans wist ik wel.
Ik heb er reviews van gezien, maar het is niet zo mijn genre.
Die pop van dat stoplichtspel komt in veel filmpjes terug waar Mini-ToT dol op is!quote:Op donderdag 26 december 2024 21:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je moet er wel een beetje van houden
Op youtube zijn ook tig filmpjes waarin ze het naspelenquote:Op donderdag 26 december 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Die pop van dat stoplichtspel komt in veel filmpjes terug waar Mini-ToT dol op is!
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
Veel plezier vanavond @:tot
Hey Stigquote:
Mailyquote:
Oh jou gemistquote:
Soms ben ik gewoon te snelquote:
Heb ik ook weles last vanquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms ben ik gewoon te snel
Kan de beste overkomenquote:
Whehequote:Op zaterdag 28 december 2024 23:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan de beste overkomen
Nu nog de stad in?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Whehe
Bijna kwart over, dus tijd om te gaan
Trusten!quote:
Stig doesn't sleepquote:
Morguh Stigquote:
Agian Hot ToTquote:
Hier ook nog maar een keer Morguh Mutskequote:
ToT!quote:
Mutskequote:
Dotjequote:Op zondag 29 december 2024 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Stig
[..]
Agian Hot ToT
[..]
Hier ook nog maar een keer Morguh Mutske
Waanneer krijg je de sleutel ook weer van jullie nieuwe huis?quote:Op zondag 29 december 2024 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ToT!
[..]
Mutske
[..]
Dotje
27 januari. Kom je helpen?quote:Op zondag 29 december 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waanneer krijg je de sleutel ook weer van jullie nieuwe huis?
O schiet al op. Hebben jullie er zin in?quote:Op zondag 29 december 2024 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
27 januari. Kom je helpen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |