Ieder zijn eigen smaak is prima toch.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh vind wel vrolijk deuntje hoor, alleen niks voor mij
Keurig! Waarmee? Plastic of popcorn?quote:Op donderdag 26 december 2024 16:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb zojuist mn magnetron opgeblazen
Hedy d Ancona gespotquote:Op donderdag 26 december 2024 16:54 schreef Nizno het volgende:
monsters and men is wat dubbel...
net als dieren en honden
Je moet er ook geen Cobra's in opwarmenquote:Op donderdag 26 december 2024 16:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
baobunsquote:Op donderdag 26 december 2024 16:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Keurig! Waarmee? Plastic of popcorn?
cobra's in de Mie Kro Waa vé zijn geen goed idee iddquote:Op donderdag 26 december 2024 16:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
We kunnen niet alles leuk vinden, maar iedereen haat Suck and Fuck hier dus dat vormt ook een bandquote:Op donderdag 26 december 2024 16:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen smaak is prima toch.
Nu heb ik zin in popcornquote:Op donderdag 26 december 2024 16:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hoe wist u dat?quote:Op donderdag 26 december 2024 16:54 schreef LTVDK het volgende:
Wedden dat Ruud zo het geluid nog gaat wegdraaien zodat het publiek Hey kan meeschreeuwen
Weer eens wat anders dan een popquote:Op donderdag 26 december 2024 16:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik haat sucken en fucken heul nietquote:Op donderdag 26 december 2024 16:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
We kunnen niet alles leuk vinden, maar iedereen haat Suck and Fuck hier dus dat vormt ook een band![]()
Heeft Henk een magnetron gekost, ding was net 2 dagen oud dus wel netjes een nieuwe, maar was wel even eng want de vlammen sloegen eruitquote:
Dat zal hem leren! Was ie van een Bossche dakdekker?quote:Op donderdag 26 december 2024 16:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tot ze gaan zingenquote:Op donderdag 26 december 2024 16:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik haat sucken en fucken heul niet
Wel 24 uur in Den Bosch doorgebracht. Komt wel dichtbij nuquote:Op donderdag 26 december 2024 16:57 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Dat zal hem leren! Was ie van een Bossche dakdekker?
Ongeveer net zo voorspelbaar als dat water nat isquote:
Tijdens het sucken kan ze niet zingenquote:
Plastic popcorn.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh wacht maar.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tijdens het sucken kan ze niet zingen
Ja.. zoiets. Zonde van de Foie Grasquote:Op donderdag 26 december 2024 16:57 schreef Evenstar het volgende:
...dus ze gaan wilde ganzen aanpakken, zodat het beter gaat in derde wereld landen? Aparte aanpak.
Kijk, daar komt het van!quote:Op donderdag 26 december 2024 16:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel 24 uur in Den Bosch doorgebracht. Komt wel dichtbij nu
Ik mag niet praten met mijn mond vol van mijn moeder, zingen vast ook niet.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tijdens het sucken kan ze niet zingen
Keurig? Het was toch een magnetron, geen koffie-apparaatquote:Op donderdag 26 december 2024 16:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En luister jij altijd naar je moeder?quote:Op donderdag 26 december 2024 16:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik mag niet praten met mijn mond vol van mijn moeder, zingen vast ook niet.
Dat vraag ik mij ook al 2 dagen lang af. Arme ganzen.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat hebben ganzen met de 3e wereld te maken?
Jij hebt met Patrick Ster gedatet?quote:Op donderdag 26 december 2024 16:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mn ex is weer es in t nieuws![]()
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-op-strand-nederland
Nederlandse stranden overspoeld door zeesterren
Als je vandaag of gisteren een kerstwandeling hebt gemaakt langs de kust, is de kans groot dat je ze al hebt gezien: veel Nederlandse stranden liggen deze dagen bezaaid met aangespoelde zeesterren. Waarschijnlijk komt dat door de stevige wind, die landinwaarts waait.
50/50 ongeveer. Achteraf heeft ze wel altijd gelijkquote:Op donderdag 26 december 2024 16:59 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
En luister jij altijd naar je moeder?
Ze was wel goed met sterretjesquote:Op donderdag 26 december 2024 17:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jij hebt met Patrick Ster gedatet?
3 nummers te laat?quote:Op donderdag 26 december 2024 17:00 schreef datismijnmening het volgende:
Hier had ook het origineel van Nelly Furtado kunnen staan
Nou ja, je zou maar binnen twee minuten van Spoor 1 naar Spoor 12C moeten. Daar kan een beetje coaching best bij helpen.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:59 schreef Bargehassus het volgende:
Overstapcoach.![]()
Ga wat nuttigs doen.
quote:Op donderdag 26 december 2024 17:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, je zou maar binnen twee minuten van Spoor 1 naar Spoor 12C moeten. Daar kan een beetje coaching best bij helpen.
Flemming zong net dat we in een andere trein kunnen springenquote:Op donderdag 26 december 2024 17:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, je zou maar binnen twee minuten van Spoor 1 naar Spoor 12C moeten. Daar kan een beetje coaching best bij helpen.
Als dat mislukt heb je een ander probleem.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Flemming zong net dat we in een andere trein kunnen springen
Terechte klacht.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:59 schreef Bargehassus het volgende:
Overstapcoach.![]()
Ga wat nuttigs doen.
Stinkt ook als een malle.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heeft Henk een magnetron gekost, ding was net 2 dagen oud dus wel netjes een nieuwe, maar was wel even eng want de vlammen sloegen eruit
Misschien een keertje verversenquote:Op donderdag 26 december 2024 17:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jeetje wat die app achter idd
een man met ervaringquote:Op donderdag 26 december 2024 17:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niet zo erg als een ongewassen kruis na 3 dagen festival
Gewoon lekker rimmenquote:Op donderdag 26 december 2024 17:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niet zo erg als een ongewassen kruis na 3 dagen festival
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |