Bizzey heeft daar samen met Kraantje Pappie een keer een liedje over gemaaktquote:
Dr.Alban.quote:
Paul Engemann staat denk ik niet in de lijstquote:
Stemplaatquote:
Dan kan je er toch niet bij?quote:Op donderdag 26 december 2024 15:44 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ben weer voor de laptop geparkeerd
Doos wijn ernaast?quote:Op donderdag 26 december 2024 15:44 schreef datismijnmening het volgende:
dat zit makkelijk met de laptop achter je rug?quote:Op donderdag 26 december 2024 15:44 schreef datismijnmening het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:
Als de laptop open is en ik kijk naar het scherm dan zit ik er voorquote:Op donderdag 26 december 2024 15:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zit makkelijk met de laptop achter je rug?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
vast niet meteenquote:
quote:Op donderdag 26 december 2024 15:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja met je auto ertussen. Dat is niet handig.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Als de laptop open is en ik kijk naar het scherm dan zit ik er voor
Ik herkende het Di-rect.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2024 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]tenzij Paul als devil nooit meer uit je collectieve geheugen wil verdwijnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op donderdag 26 december 2024 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]Dit is voor mij de standaardcyclus voor nummers in de lijst die ik niet goed genoeg ken en ook daarna niet in mn vrije tijd ga luisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Wie is Paul?quote:Op donderdag 26 december 2024 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
tenzij Paul als devil nooit meer uit je collectieve geheugen wil verdwijnen
Dat kan de duivel niets schelenquote:Op donderdag 26 december 2024 15:48 schreef datismijnmening het volgende:
Hier had ook The One I love - REM kunnen staan
rabberdingquote:
Bezoek en visquote:Op donderdag 26 december 2024 15:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Zo, de schoonfamilie is mooi op tijd weer verdwenen. Op zich zijn ze best gezellig hoor, maar na 3 dagen gezelligheid ben ik wel even klaar.
Klaar om de rest van de dag achter de pc te kruipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |