Hoe levenloos is je leven danquote:Op donderdag 26 december 2024 15:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ben je een dag vrij, sta je nog in 160km file
Mwah ik ga gewoon wel. Tis 1 minuut lopen en dan ben ik iig een keer buitenquote:Op donderdag 26 december 2024 15:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik ben vieslui en laat gewoon boodschappen bezorgen
Altijd het gevoel dat ze zingt alsof ze elk moment moet kotsen.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zangeres danste altijd als een pony in draf.
Er zit nog niet direct iets bij wat een mute reactie triggert neequote:Op donderdag 26 december 2024 15:01 schreef Zorro het volgende:
Heel behoorlijk uurtje in aantocht zie ik.
Bikkelquote:Op donderdag 26 december 2024 15:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mwah ik ga gewoon wel. Tis 1 minuut lopen en dan ben ik iig een keer buiten
Wie dat bedacht heeft, mag op tientallen legoblokjes stappenquote:
Erg jammer dat je maar 1 like kan geven.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wie dat bedacht heeft, mag op tientallen legoblokjes stappen
Verkleinwoorden gebruiken is sowieso al een red flag.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wie dat bedacht heeft, mag op tientallen legoblokjes stappen
quote:Op donderdag 26 december 2024 15:01 schreef alopio het volgende:
Ik ben vieslui en laat gewoon boodschappen bezorgen
quote:
Weet niet waarom ik nu deze plaat gelijk in mijn kop hebquote:Op donderdag 26 december 2024 15:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zangeres danste altijd als een pony in draf.
Legoblokken dan, jij je zin.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Verkleinwoorden gebruiken is sowieso al een red flag.
Ja dat is echt zo naartjesquote:Op donderdag 26 december 2024 15:06 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2024 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet waarom ik nu deze plaat gelijk in mijn kop heb
Bekijk deze YouTube-video
Dat is die wel jaquote:Op donderdag 26 december 2024 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zit nog niet direct iets bij wat een mute reactie triggert neeAl ga ik er van uit dat die Elbow wel weer een druilerig zeiknummer gaat zijn
Mee eens, Cee'tje.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Deze moeten we volgend jaar de Top2000 in stemmenquote:Op donderdag 26 december 2024 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet waarom ik nu deze plaat gelijk in mijn kop heb
Bekijk deze YouTube-video
Schandalig eigenlijk dat die er niet in staat hequote:
Ok, tot later!quote:
Dat zeker. Waarbij blokjes in dit geval wel correct is, want de kleine zijn des te pijnlijkerquote:Op donderdag 26 december 2024 15:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |