Wie dat bedacht heeft, mag op tientallen legoblokjes stappenquote:
Erg jammer dat je maar 1 like kan geven.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wie dat bedacht heeft, mag op tientallen legoblokjes stappen
Verkleinwoorden gebruiken is sowieso al een red flag.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wie dat bedacht heeft, mag op tientallen legoblokjes stappen
quote:Op donderdag 26 december 2024 15:01 schreef alopio het volgende:
Ik ben vieslui en laat gewoon boodschappen bezorgen
quote:
Weet niet waarom ik nu deze plaat gelijk in mijn kop hebquote:Op donderdag 26 december 2024 15:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zangeres danste altijd als een pony in draf.
Legoblokken dan, jij je zin.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Verkleinwoorden gebruiken is sowieso al een red flag.
Ja dat is echt zo naartjesquote:Op donderdag 26 december 2024 15:06 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2024 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet waarom ik nu deze plaat gelijk in mijn kop heb
Bekijk deze YouTube-video
Dat is die wel jaquote:Op donderdag 26 december 2024 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zit nog niet direct iets bij wat een mute reactie triggert neeAl ga ik er van uit dat die Elbow wel weer een druilerig zeiknummer gaat zijn
Mee eens, Cee'tje.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Deze moeten we volgend jaar de Top2000 in stemmenquote:Op donderdag 26 december 2024 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet waarom ik nu deze plaat gelijk in mijn kop heb
Bekijk deze YouTube-video
Schandalig eigenlijk dat die er niet in staat hequote:
Ok, tot later!quote:
Dat zeker. Waarbij blokjes in dit geval wel correct is, want de kleine zijn des te pijnlijkerquote:Op donderdag 26 december 2024 15:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Sowieso verkleinen we woorden iets te veel in het Nederlands. Ik betrap mezelf er ook vaak op.quote:
Geen verkeerde muziek, jammer van Bonoquote:Op donderdag 26 december 2024 15:08 schreef Isorden het volgende:
En toch ga ik U2 met de jaren wel meer waarderen
Dat moet wel de oorzaak zijn, want ik ben verder een te gekke meid.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Reuma de schuld geven dat je je vriendinnen kwijt raakt
Dat is het voordeel van de Engelse taal... daar zeg je little cunts ipv kutjes...quote:Op donderdag 26 december 2024 15:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sowieso verkleinen we woorden iets te veel in het Nederlands. Ik betrap mezelf er ook vaak op.
Ik ook. Snap eigenlijk niet zo goed hoe dat komtquote:Op donderdag 26 december 2024 15:08 schreef Isorden het volgende:
Ja, bij mij is het soms ook wel een dingetje.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sowieso verkleinen we woorden iets te veel in het Nederlands. Ik betrap mezelf er ook vaak op.
Nee. Hoe groter ze zijn hoe minder ze die voelenquote:
the day of the jackal alle 10 afleveringen op sky atlanticquote:
Daar heb je een goed puntje.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou ik vond juist de oudere U2 beter, met de jaren werden ze steeds minderquote:Op donderdag 26 december 2024 15:08 schreef Isorden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |