Is dit een kerstnummer dan?quote:Op donderdag 26 december 2024 13:24 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ik ben weer per ongeluk naar skyradio geswitcht
ik heb het nummer net voor het eerst gehoord.quote:Op donderdag 26 december 2024 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat jullie allemaal haten op Coldplay kan me gestolen worden, maar haten op sushi is next level wansmaak.
Doe dan maar gewoon Merol...quote:
Merk wel echt een trend dat er overal commercials met gelicenseerde wereldhits in geknald worden. Hoor er ook al een met Rick Astleys 'Never gonna give you up' en dan na 1 zin 'Maar wie zegt wat er up is en wat down?'quote:Op donderdag 26 december 2024 13:06 schreef OscarMopperkont het volgende: Wisten ze bij KIA wel waar Watermelon sugar high over gaat?
![]()
Sir Sebastian.quote:
OKquote:
Het nummer zelf boeit me ook niet, die is mwah at best.quote:Op donderdag 26 december 2024 13:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb het nummer net voor het eerst gehoord.
Mensen die trouwenquote:Op donderdag 26 december 2024 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij is dit gewoon een veel gedraaid bruiloftnummer
Laatst weer gehad met bamigroentes en hamblokjesquote:Op donderdag 26 december 2024 13:25 schreef Isorden het volgende:
SHUT UP AND DANCE WITH
[ afbeelding ]
'Dansen' is niet een heel creatief eufemisme though.quote:Op donderdag 26 december 2024 13:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Doe dan maar gewoon Merol...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |