Ik ben voor Achterhoek. Normaal hoeft dan niet weer heel erg.quote:
Je zegt niet: om dit tijdstip zit ik in de auto en rijd ik weg met of zonder jullie?quote:Op donderdag 26 december 2024 12:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tweede helft is wel genot.
Dan hopen wij in de auto te zitten. Maar drie vrouwen moeten klaar zijn om te gaan in nette kerstkleren. Ik heb weinig hoop dat het gaat lukken
Het enige echte goede uit de Achterhoek is Angus Youngquote:Op donderdag 26 december 2024 13:00 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik ben voor Achterhoek. Normaal hoeft dan niet weer heel erg.
Eerste nacht maakte een boel goed hoorquote:Op donderdag 26 december 2024 12:59 schreef ok01 het volgende:
Voor dag 2 is het allemaal nog wel wat matig zeg
Dat was genot inderdaadquote:Op donderdag 26 december 2024 13:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Eerste nacht maakte een boel goed hoor
Nee. Want. De Pippies gaan logeren bij mijn ouders. Als ik zonder ze wegrijd, zijn ze er nog als ik vanavond thuiskom. En licht geïrriteerd ook nog, vermoed ikquote:Op donderdag 26 december 2024 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je zegt niet: om dit tijdstip zit ik in de auto en rijd ik weg met of zonder jullie?
quote:Op donderdag 26 december 2024 13:02 schreef Szura het volgende:
Wat is dit voor nieuws, dat random mensen gaan sporten
Ik ga zo ook sporten, komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 26 december 2024 13:02 schreef Szura het volgende:
Wat is dit voor nieuws, dat random mensen gaan sporten
Oh dan gewoon in de auto zetten, aangekleed of niet.quote:Op donderdag 26 december 2024 13:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nee. Want. De Pippies gaan logeren bij mijn ouders. Als ik zonder ze wegrijd, zijn ze er nog als ik vanavond thuiskom. En licht geïrriteerd ook nog, vermoed ik
Okkie is nationaal nieuwsquote:Op donderdag 26 december 2024 13:02 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ga zo ook sporten, komt wel dichtbij zo
Eindelijk na al die jarenquote:Op donderdag 26 december 2024 13:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Okkie is nationaal nieuws
Dat is de kerstgedachtequote:Op donderdag 26 december 2024 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh dan gewoon in de auto zetten, aangekleed of niet.
En werkt bij Kesbeke.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:50 schreef S9H het volgende:
[..]
Ander feitje: De broer van André, Joop, gaat met een ex-vrouw van André.
Al kreeg ik geld toequote:Op donderdag 26 december 2024 13:04 schreef PippenScottie het volgende:
Iemand nog zin om in de file naar het outletcentrum in Roermond te staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |