Ik rust mijn kaas…quote:Op donderdag 26 december 2024 13:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ons wijven vergelijken met peace is een gotspe
Dat vind ik dan wel mooi trouwensquote:Op donderdag 26 december 2024 13:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ook een beetje vreemd als die in het programma een muzikant had uitgenodigd, dan is dat gewoon zo'n random 30 jarige gitarist uit Amerika die niemand kent en hij zegt dan dat dat een van de beste gitaristen ter wereld is of zoTja, hij heeft er meer passie voor dan voor voetbal, dat zeker.
Zomaar een avond in de kroeg bijv.quote:Op donderdag 26 december 2024 13:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Mwa er is ook genoeg andere goede muziek hoor, beetje openstellen mag die wel
jaquote:
@Diaan73, is dit inderdaad Queen?quote:Op donderdag 26 december 2024 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit doet me denken aan Queen.
Hier ga ik in May.quote:Op donderdag 26 december 2024 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit doet me denken aan Queen.
oh dan had ik het goed begrepen. Geen probleem.quote:
Zo'n gitaar kan die veel May jaquote:
Gister ook al hoorquote:Op donderdag 26 december 2024 13:45 schreef alopio het volgende:
Oja voor het eerst dit jaar ANNEMIEKE GODIN
waar zijn de gifjes!
Brian wel, de rest van Queen doet dus niet Mayquote:Op donderdag 26 december 2024 13:45 schreef essnhills het volgende:
Ik kom even langs om te checken of Brian May doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |