Die man wordt snel ouder.quote:Op donderdag 26 december 2024 13:40 schreef alopio het volgende:
[..]
Al heeft ie ook gestemd op “zet een kaars voor je raam vannacht” en “candlelight”
Derksen heeft een uitstekende muzieksmaak. Z'n podcasts bij Rijnmond waren ook altijd genieten.quote:Op donderdag 26 december 2024 13:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Derksen's lijstje zit vol met al Cuby's repertoire
Zeker, hoewel die wel heel snel een genre afblaft als het hem niet zint. Dat vind ik dan wel weer jammer, behalve als het terecht is (zie bijna alle Nederlandstalige muziek).quote:Op donderdag 26 december 2024 13:40 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Derksen heeft een uitstekende muzieksmaak. Z'n podcasts bij Rijnmond waren ook altijd genieten.
heuj das een belediging voor alle wijvenquote:Op donderdag 26 december 2024 13:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu klink je als een echt wijf…
Wie is someday?quote:Op donderdag 26 december 2024 13:42 schreef Zorro het volgende:
Somebody will know someday. Maar ja, Someday Never Comes
Beetje eenkennig, wel goede smaak maar alles daarbuiten is kut volgens hemquote:Op donderdag 26 december 2024 13:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zeker, hoewel die wel heel snel een genre afblaft als het hem niet zint. Dat vind ik dan wel weer jammer, behalve als het terecht is (zie bijna alle Nederlandstalige muziek).
Dat moet je dan maar aan John Fogerty vragen.quote:
een mooi liedjequote:
Wat dat betreft kan ik het goed met hem vinden denk ikquote:Op donderdag 26 december 2024 13:43 schreef alopio het volgende:
[..]
Beetje eenkennig, wel goede smaak maar alles daarbuiten is kut volgens hem
ons wijven vergelijken met peace is een gotspequote:Op donderdag 26 december 2024 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb jou een tof wijf genoemd, geen echt w8jf…
Ook een beetje vreemd als die in het programma een muzikant had uitgenodigd, dan is dat gewoon zo'n random 30 jarige gitarist uit Amerika die niemand kent en hij zegt dan dat dat een van de beste gitaristen ter wereld is of zoquote:Op donderdag 26 december 2024 13:43 schreef alopio het volgende:
[..]
Beetje eenkennig, wel goede smaak maar alles daarbuiten is kut volgens hem
Mwa er is ook genoeg andere goede muziek hoor, beetje openstellen mag die welquote:Op donderdag 26 december 2024 13:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat dat betreft kan ik het goed met hem vinden denk ik
zeg, word ik hier gebashed?quote:Op donderdag 26 december 2024 13:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ons wijven vergelijken met peace is een gotspe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |