Spannond hoorquote:Op donderdag 26 december 2024 12:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar doen we andere dingen mee
woman in love vind ik prachtig, maar dit niet.quote:
Ja dat is ook de enige van Streisand die ik kan hebbenquote:Op donderdag 26 december 2024 12:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
woman in love vind ik prachtig, maar dit niet.
Precies, houd op met zeiken en zeg het hemquote:Op donderdag 26 december 2024 12:40 schreef glittertje39 het volgende:
zeg het nu maar gewoon tegen hem.....
Guilty vind ik ook goedquote:Op donderdag 26 december 2024 12:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja dat is ook de enige van Streisand die ik kan hebben
Heb een stukje geluisterd, maar daaamn. Zij kan wel echt goed zingen.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:30 schreef Dagoduck het volgende:
Voor degenen die deze video niet kennen en voor degenen die Dua Lipa niet zoveel aan vinden, aanrader:
Bekijk deze YouTube-video
1 keer is natuurlijk ook mogelijkquote:Op donderdag 26 december 2024 12:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ga even wat mensen boos maken: deze kan nog 2 keer een dodenbonus krijgen
1 keer dan twee jaargangenquote:Op donderdag 26 december 2024 12:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
1 keer is natuurlijk ook mogelijk
Ik bedoel natuurlijk dat ze beiden hetzelfde jaar het loodje leggen..quote:
Zeg het ze, Os!quote:Op donderdag 26 december 2024 12:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Precies, houd op met zeiken en zeg het hem
Je moet er van houden.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:42 schreef Bugno3 het volgende:
Die harmonie jongens, dat is wel prachtig hoor.
quote:
Too much info.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:44 schreef PippenScottie het volgende:
Het is telefoon-mee-onder-de-douche tijd omdat ik niets wil missen.
Dit zing ik ook voluit mee hoor. Tweestemmig zelfs
Laat m niet vallen!quote:Op donderdag 26 december 2024 12:44 schreef PippenScottie het volgende:
Het is telefoon-mee-onder-de-douche tijd omdat ik niets wil missen.
Legendarische aflevering blijft dat tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |