Owja, met dat prachtige einde wat ik net iets te hard meezing, waardoor familie me een keer vragen heeft gesteld of ik wel okay benquote:Op donderdag 26 december 2024 12:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat wordt vast een mooie dag
Have fun!quote:Op donderdag 26 december 2024 12:22 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga zo richting Rotterdam en daarna nog gourmetten dus tot ergens in de tweede helft van de avond
thuis tegen everton? meh zo slecht zijn ze ook nog niet tochquote:Op donderdag 26 december 2024 12:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Over een uurtje Shitty weer zien verliezen, zin in.
Genotquote:Op donderdag 26 december 2024 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker hoor albumversie genot.
quote:Op donderdag 26 december 2024 12:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Niet mijn muzieksmaak en dit werd volgens mij niet op de radio’s gedraaid en ook nooit in de uitgaansgelegenheden waar ik destijds kwam.
Vast wel eens gehoord, maar gaat het ene oor in en het andere oor uit.
9 uit 12 verloren.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:25 schreef Gunner het volgende:
[..]
thuis tegen everton? meh zo slecht zijn ze ook nog niet toch
Valt nog mee dat die de lijst niet heeft gehaald.quote:
Het origineel origineel wel.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Valt nog mee dat die de lijst niet heeft gehaald.
Nee. zegt me helemaal niksquote:Op donderdag 26 december 2024 12:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Houdini van Dua Lipa ken je wel.
Best aardig liedje
Onmogelijk.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. zegt me helemaal niks
Volkomen terecht uiteraard.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:26 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Het origineel origineel wel.
Eens.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:27 schreef Bargehassus het volgende:
Ik val in herhaling. Leuk radioliedje, maar T2000-waardig. Meh...
Iets met een steen.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. zegt me helemaal niks
Geil.quote:
Shitquote:Op donderdag 26 december 2024 12:28 schreef Dagoduck het volgende:
Maar goed, ze valt niet op mannen die drop eten. Dus Nederlanders vallen over het algemeen al af.
Sowieso maakt Dua Lipa gewoon dikke prima popmuziek naar mijn meningquote:Op donderdag 26 december 2024 12:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Stiekem best een fijn liedje dit
Ze kent waarschijnlijk de term 'droplul' niet…quote:Op donderdag 26 december 2024 12:28 schreef Dagoduck het volgende:
Maar goed, ze valt niet op mannen die drop eten. Dus Nederlanders vallen over het algemeen al af.
Voor een groot deel te danken aan de productiequote:Op donderdag 26 december 2024 12:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wel stiekem gewoon de allerbeste Dua
ik eet geen drop en ben geen man. ik zit nog in de mixquote:Op donderdag 26 december 2024 12:28 schreef Dagoduck het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |