browser op tv werkt primaquote:Op donderdag 26 december 2024 12:06 schreef LekkerWeertje het volgende:
Vind t ergens wel jammer dat ze op de stream nu gewoon TV-reclames laten zien ipv radioreclame met uitzicht op Beeld en Geluid.
The Weird Sisters komen wel te kort aan bod in de film. De extended version hadden ze moeten gebruikenquote:Op donderdag 26 december 2024 12:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wist je dat hij een Harry Potter cameo heeft?
Was ze wel gruwelijk nat?quote:Op donderdag 26 december 2024 12:08 schreef Strani het volgende:
Ik liet de stream gisteren aan een Spaanse zien en die vond het concept geweldig maar het publiek erg saai. Dus daar moet wat aan gedaan worden.
Dat gezever op deze plaat is onterecht jaquote:
Komt goed! @Gretzl gaat over een paar dagen weer het café in!quote:Op donderdag 26 december 2024 12:08 schreef Strani het volgende:
Ik liet de stream gisteren aan een Spaanse zien en die vond het concept geweldig maar het publiek erg saai. Dus daar moet wat aan gedaan worden.
van mij hadden ze ook een the box opzet mogen doen..quote:Op donderdag 26 december 2024 12:08 schreef Strani het volgende:
R.E.M. puristen die afgeven op de hitsquote:Op donderdag 26 december 2024 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gezever op deze plaat is onterecht ja
Ja, of een nummer van Slowdive. Maar als je bedenkt dat het Nederlandse stemvee beperkt is, is dit gewoon een prima keuze naar vermogen.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:09 schreef peaceman het volgende:
Hier had Country feedback kunnen staan...
En blubberfietsenquote:Op donderdag 26 december 2024 12:10 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja er is voetbal vandaag, met mijn setup hier is dat veel makkelijker combineren vandaag.
Vorig jaar waar ik eerst woonde moest ik omkijken om het beeld te zienNu kijk ik beide naar mn laptop en tv
Ja nou, ik wil gewoon de lijst zien met het komende uur en het feit dat 89% die op een bepaalde plaat gestemd heeft een alleenstaande man met een uitkering is.quote:
Ah nee dat zou ik heel saai vinden, het live-element is wel heel belangrijk vind ik.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
van mij hadden ze ook een the box opzet mogen doen..
alle clips van de nummers en zonder djs
Je kunt het ook gewoon een kutnummer vinden toch?quote:Op donderdag 26 december 2024 12:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
R.E.M. puristen die afgeven op de hits
Vanaf morgen moet je ook darts er nog naast doenquote:Op donderdag 26 december 2024 12:10 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja er is voetbal vandaag, met mijn setup hier is dat veel makkelijker combineren vandaag.
Vorig jaar waar ik eerst woonde moest ik omkijken om het beeld te zienNu kijk ik beide naar mn laptop en tv
www.nporadio2.nl op je smarttvbrowser en laptopquote:Op donderdag 26 december 2024 12:11 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Ja nou, ik wil gewoon de lijst zien met het komende uur en het feit dat 89% die op een bepaalde plaat gestemd heeft een alleenstaande man met een uitkering is.
Darts interesseert me gelukkig geen reet dus dat scheelt weerquote:Op donderdag 26 december 2024 12:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vanaf morgen moet je ook darts er nog naast doen
Dat kan ook jaquote:Op donderdag 26 december 2024 12:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon een kutnummer vinden toch?
Tja zou bij mij toch echt bottom 200 zijn.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, of een nummer van Slowdive. Maar als je bedenkt dat het Nederlandse stemvee beperkt is, is dit gewoon een prima keuze naar vermogen.
Jammer manquote:Op donderdag 26 december 2024 12:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Darts interesseert me gelukkig geen reet dus dat scheelt weer
vooral geen djgebral spreekt mij aanquote:Op donderdag 26 december 2024 12:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah nee dat zou ik heel saai vinden, het live-element is wel heel belangrijk vind ik.
Hier vinden we elkaarquote:
Nee, ik haat haat HAAT HAAT Loveshack. Overrated irritante grafplaat.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De B52's weten overal een feestje te maken toch. Vind ze vrij briljant.
Was het maar ruk, dan had ik er nog wat aanquote:
Is een beetje voor haar tijdquote:Op donderdag 26 december 2024 12:14 schreef Nizno het volgende:
mag je eindelijk in de playbackhoek en ken je als 5jarige dit nummer niet
jaquote:Op donderdag 26 december 2024 12:14 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Is een beetje voor haar tijd
Dohquote:Op donderdag 26 december 2024 12:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Was het maar ruk, dan had ik er nog wat aan
Erger ik me niet aan. En ik denk dat dit concept ook erg fijn is met mensen die een beetje eenzaam kunnen zijn in deze periode.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
vooral geen djgebral spreekt mij aan
quote:Op donderdag 26 december 2024 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoor het al. Dat jullie allemaal nog leven is een godwonder
ik erger me ook nietquote:Op donderdag 26 december 2024 12:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Erger ik me niet aan. En ik denk dat dit concept ook erg fijn is met mensen die een beetje eenzaam kunnen zijn in deze periode.
ik zing gewoon meequote:Op donderdag 26 december 2024 12:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ohja dit mag je hier ook niet mooi vinden geloof ik
Nou ik hield hier geen nostalgie aan over, zelfs als ik dit moest zingen voor theater toen der tijdquote:Op donderdag 26 december 2024 12:14 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik vind deze best leuk hoor, beetje nostalgie van mijn basisschooltijd
dit is beter dan die van FM, maar daar zal ik wel voor verketterd worden.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ohja dit mag je hier ook niet mooi vinden geloof ik
maar dat doe ik ook braaf met coldplay en marco en blof.quote:
Tijd voor een (geruchtmakende) rentree Bill!quote:Op donderdag 26 december 2024 12:14 schreef BillDauterive het volgende:
Tig jaar geleden was ik in het top 2000 café
Zing je nog steeds mee met de liedjes van marco?quote:Op donderdag 26 december 2024 12:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar dat doe ik ook braaf met coldplay en marco en blof.
het is dat ik geen limburgs kan anders had ik ook met rowen meegezongen
Bij mij niet. Niet de grootste Christine fanquote:Op donderdag 26 december 2024 12:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
dit is beter dan die van FM, maar daar zal ik wel voor verketterd worden.
Dat is alleen maar een kwestie van geduldquote:Op donderdag 26 december 2024 12:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wel.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zing je nog steeds mee met de liedjes van marco?
Ohquote:Op donderdag 26 december 2024 12:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bij mij niet. Niet de grootste Christine fan
ik zou iets kunnen vertellen nu over een PP optreden....quote:Op donderdag 26 december 2024 12:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bij mij niet. Niet de grootste Christine fan
't Is een kwestie van geduld...quote:Op donderdag 26 december 2024 12:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je zegt het goed : kunnenquote:Op donderdag 26 december 2024 12:18 schreef Bargehassus het volgende:
Covers kunnen mooi zijn.
Kunnen.
quote:Op donderdag 26 december 2024 12:19 schreef Perrin het volgende:
Jezus wat een pathethisch zeiknummer.
Precies ook mijn gedachtequote:Op donderdag 26 december 2024 12:19 schreef Perrin het volgende:
Jezus wat een pathethisch zeiknummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |