Nee, ik haat haat HAAT HAAT Loveshack. Overrated irritante grafplaat.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De B52's weten overal een feestje te maken toch. Vind ze vrij briljant.
Was het maar ruk, dan had ik er nog wat aanquote:
Is een beetje voor haar tijdquote:Op donderdag 26 december 2024 12:14 schreef Nizno het volgende:
mag je eindelijk in de playbackhoek en ken je als 5jarige dit nummer niet
jaquote:Op donderdag 26 december 2024 12:14 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Is een beetje voor haar tijd
Dohquote:Op donderdag 26 december 2024 12:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Was het maar ruk, dan had ik er nog wat aan
Erger ik me niet aan. En ik denk dat dit concept ook erg fijn is met mensen die een beetje eenzaam kunnen zijn in deze periode.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
vooral geen djgebral spreekt mij aan
quote:Op donderdag 26 december 2024 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoor het al. Dat jullie allemaal nog leven is een godwonder
ik erger me ook nietquote:Op donderdag 26 december 2024 12:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Erger ik me niet aan. En ik denk dat dit concept ook erg fijn is met mensen die een beetje eenzaam kunnen zijn in deze periode.
ik zing gewoon meequote:Op donderdag 26 december 2024 12:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ohja dit mag je hier ook niet mooi vinden geloof ik
Nou ik hield hier geen nostalgie aan over, zelfs als ik dit moest zingen voor theater toen der tijdquote:Op donderdag 26 december 2024 12:14 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik vind deze best leuk hoor, beetje nostalgie van mijn basisschooltijd
dit is beter dan die van FM, maar daar zal ik wel voor verketterd worden.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ohja dit mag je hier ook niet mooi vinden geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |