zeker. ik ga dan eens lekker lang douchenquote:Op donderdag 26 december 2024 11:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jij bent een houdini act van plan voor dat uur?
Uit protest heb ik mezelf vastgelijmd aan het wegdek van de N9.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Pfoe.... dat is inderdaad een ramp van een uurtje
Je eerste fout was al om te gaan trouwenquote:Op donderdag 26 december 2024 11:34 schreef 4-elements het volgende:
Mijn vrouw praat door dit nummer heen. Moet ik een scheiding aanvragen?
gebruik je vlakke handquote:Op donderdag 26 december 2024 11:34 schreef 4-elements het volgende:
neequote:Op donderdag 26 december 2024 11:34 schreef 4-elements het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2024 11:32 schreef BillDauterive het volgende:
Ik werd vanochtend trouwens wel wakker met iets stijfs en groots.Ik dacht al, groot kan nooit datgene zijn wat je insinueerde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 december 2024 11:32 schreef peaceman het volgende:
Jezus.. ik zat even vooruit te kijken, maar het volgend uur is echt bagger.Vind het wel het beste uur tot nu toe vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember the jester that showed you tears
The script for tears
Een scheiding in geluidquote:Op donderdag 26 december 2024 11:34 schreef 4-elements het volgende:
gelukkig nietquote:Op donderdag 26 december 2024 11:35 schreef Bugno3 het volgende:
Staat de Mathilde Santingh-versie er ook in?
Je hoort de tekst niet correct.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:34 schreef 4-elements het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2024 11:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vind het wel het beste uur tot nu toe vandaag
Je kent me te goedquote:Op donderdag 26 december 2024 11:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht al, groot kan nooit datgene zijn wat je insinueerde.![]()
![]()
Voor de rest is ze wel lief hoor.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je eerste fout was al om te gaan trouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |