Bijna net zo mooi als Lisa Gerrard. Bijna dan héquote:Op donderdag 26 december 2024 11:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mooie stem heeft Sarah toch
Ik had m liever blijven vergetenquote:Op donderdag 26 december 2024 11:30 schreef Isorden het volgende:
Oh ja, dit nummer....
Was em ff vergeten.
Stiekem wel leuk
Had vorig jaar tijdens deze discussie geloof ik nog m'n oude Hitzone erbij gepakt waar deze op stond. Daar stond in ieder geval de Airscape remix opquote:Op donderdag 26 december 2024 11:29 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Allebei he, je had van allebei een single-edit met een videotje erbij.
*hèquote:Op donderdag 26 december 2024 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bijna net zo mooi als Lisa Gerrard. Bijna dan hé
Ja, die Abraham wist wel waar die de mosterd moest halen.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mooie stem heeft Sarah toch
Ja dat klopt ook gewoon, je had eerst die Airscape en toen kort daarna deze, maar die kwamen wel van hetzelfde singletje.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Had vorig jaar tijdens deze discussie geloof ik nog m'n oude Hitzone erbij gepakt waar deze op stond. Daar stond in ieder geval de Airscape remix op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Bart moet wel praattijd nemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende keer maar naar een andere kapper dusquote:
quote:Op donderdag 26 december 2024 11:32 schreef peaceman het volgende:
Jezus.. ik zat even vooruit te kijken, maar het volgend uur is echt bagger.Pfoe.... dat is inderdaad een ramp van een uurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Jezus.. ik zat even vooruit te kijken, maar het volgend uur is echt bagger.Jij bent een houdini act van plan voor dat uur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Jezus.. ik zat even vooruit te kijken, maar het volgend uur is echt bagger.Die laatste kan ook niet zingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Hmm, hebben ze wel bij Scapino, dan heb ik toch verkeerd gekeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |