Dagelijks gesprek in het Arens huishoudenquote:Op donderdag 26 december 2024 11:47 schreef Dagoduck het volgende:
Bart noemt het dochtertje van Pink altijd Pinkeltje.
Hoe vaak heeft hij het wel niet over de dochter van Pink?
Duurt het voorspel net zo lang als dit nummer?quote:Op donderdag 26 december 2024 11:48 schreef peaceman het volgende:
Diaan gaat zo zeggen, dat ze dit kut vindt voorspel ik.
En ik wil niet weten in welke context en of hij het dan soms ook over z'n eigen pinkeltje heeftquote:Op donderdag 26 december 2024 11:47 schreef Dagoduck het volgende:
Bart noemt het dochtertje van Pink altijd Pinkeltje.
Hoe vaak heeft hij het wel niet over de dochter van Pink?
langer. Meestal zetten we Echoes op.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Duurt het voorspel net zo lang als dit nummer?
quote:Op donderdag 26 december 2024 11:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
langer. Meestal zetten we Echoes op.
Niet gewoon naar Laszlo luisterenquote:Op donderdag 26 december 2024 11:49 schreef Isorden het volgende:
Wederom Los Santos Rock Radio genot
Lol.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En ik wil niet weten in welke context en of hij het dan soms ook over z'n eigen pinkeltje heeft
Andere game.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet gewoon naar Laszlo luisteren
YES!quote:Op donderdag 26 december 2024 11:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Prima moment om eens onder de douch te gaan staan
Ik zal hier voor de lieve vrede niet verder op ingaanquote:Op donderdag 26 december 2024 11:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
langer. Meestal zetten we Echoes op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |