Mwah. Eminem met Dido vind ik leuk, dat was het wel.quote:
fantastisch nummer vind ik.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heb een hekel aan Slimme Schemer. Weet niet helemaal hoe dat ontstaan is. Vooral die schijtlollige teksten denk ik al is dat bij deze niet het geval
Jelle is tofquote:Op donderdag 26 december 2024 11:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heb een hekel aan Slimme Schemer. Weet niet helemaal hoe dat ontstaan is. Vooral die schijtlollige teksten denk ik al is dat bij deze niet het geval
Net als die Girl With One Eye van Florence + The Machine.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Sleep with one eye open die familie
Ja Lu Bach is dan wel weer goed te hachelenquote:
De leukste van André Hassesquote:
KENNERGOD BUGNOGODquote:Op donderdag 26 december 2024 11:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Erotica
Bedtime Stories
Justify My Love
Nog wel een paar van het Erotia albumquote:Op donderdag 26 december 2024 11:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Express Yourself ook echt heel goed.
Was ook in de periode dat ze er op haar best uitzagquote:Op donderdag 26 december 2024 11:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nog wel een paar van het Erotia album
Nou dat, tegenwoordig is het een alienquote:Op donderdag 26 december 2024 11:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Was ook in de periode dat ze er op haar best uitzag
Dat is absoluut waarquote:Op donderdag 26 december 2024 11:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Was ook in de periode dat ze er op haar best uitzag
*checked google maps*quote:Op donderdag 26 december 2024 11:04 schreef Dagoduck het volgende:
N9 DICHT?! Ook naar het zuiden? Fuck.
We laten noodpakkettenkratten invaren.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:04 schreef Dagoduck het volgende:
N9 DICHT?! Ook naar het zuiden? Fuck.
Als ik naar de A1 moet pak ik de A7 maar anders vrijwel altijd de N9/A9quote:Op donderdag 26 december 2024 11:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
*checked google maps*
Ah, das min of meer jouw enige fatsoenlijke manier om naar het zuiden te gaan.
Aan alle kanten gesubsidieerd worden en dan nog om geld lopen schooien.quote:
De zus van Lou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |