Goed jaarquote:Op donderdag 26 december 2024 11:09 schreef S9H het volgende:
Van alle nummers uit 2002 in de lijst, zijn de meeste van Eminem of Coldplay, allebei drie stuks. Eminem heeft Cleanin' Out My Closet, Without Me en Lose Yourself en Coldplay In My Place, Green Eyes en The Scientist.
prachtig ja.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:10 schreef DecoAoreste het volgende:
Eminem schijnt spijt te hebben van dit nummer.
Maar hij is wel mooi.
En verder was het nog zo'n aardig jaar. Geweldig debuutalbum van Interpol bijvoorbeeldquote:Op donderdag 26 december 2024 11:09 schreef S9H het volgende:
Van alle nummers uit 2002 in de lijst, zijn de meeste van Eminem of Coldplay, allebei drie stuks. Eminem heeft Cleanin' Out My Closet, Without Me en Lose Yourself en Coldplay In My Place, Green Eyes en The Scientist.
Mwah, 2002 is best een matig muziekjaar. TOTBL is de uitzondering.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En verder was het nog zo'n aardig jaar. Geweldig debuutalbum van Interpol bijvoorbeeld
Doe me toch No One Knows maar.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:09 schreef S9H het volgende:
+ Yankee Hotel Foxtrot + Songs for the Deaf + Yoshimi Battles The Pink Robots o.a.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, 2002 is best een matig muziekjaar. TOTBL is de uitzondering.
Jan Wayne?quote:Op donderdag 26 december 2024 11:12 schreef Tussle266 het volgende:
Ik kan me van 2002 eigenlijk alleen Tiziano Ferro herinneren. Dat zegt ook wel iets over waar ik toen was in het leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |