De max Verstappen versiequote:
ik ga dit aankomend jaar voor goedkoopquote:Op donderdag 26 december 2024 10:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik word toch liever gewoon goed geholpen...
dit is idd een saaiequote:Op donderdag 26 december 2024 10:13 schreef LTVDK het volgende:
Markie Knopfler heeft toch wel veel betere muziek gemaakt dan dit
ik heb ze afgelopen 3 jaar niet nodig gehadquote:Op donderdag 26 december 2024 10:13 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn er serieus mensen die hun verzekeraar op basis van prijs kiezen?
Ik word toch liever gewoon goed geholpen...
Kabbeldekabbel.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:13 schreef LTVDK het volgende:
Markie Knopfler heeft toch wel veel betere muziek gemaakt dan dit
Dit.. ga meteen verder onderuit hangenquote:
quote:Op donderdag 26 december 2024 10:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dit.. ga meteen verder onderuit hangen
Ik persifleerde OscarMopperkont uiteraard.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb ze afgelopen 3 jaar niet nodig gehad
Sterkte.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:15 schreef Zorro het volgende:
Al komt dat ook omdat ik geen idee heb wat Kodaline is.
uiteraardquote:Op donderdag 26 december 2024 10:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik persifleerde OscarMopperkont uiteraard.
Dat heb ik nou met mijn setje condooms.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:14 schreef Nizno het volgende:
ik heb ze afgelopen 3 jaar niet nodig gehad
Volgens ER is iedereen fout, behalve zij zelf…quote:Op donderdag 26 december 2024 10:12 schreef Nizno het volgende:
maar weten we ook of de verzekeraars die wel duurzaam zijn.... aandelen hebben van ING? want ING schijnt volgens ER ook verkeerd bezig te zijn toch
Denk niet dat je erg blij verrast gaat worden door Kodalinequote:Op donderdag 26 december 2024 10:15 schreef Zorro het volgende:
Zo ik val mooi in een va nde weinige uurtjes zo de eerste dagen waar ik niks op aan te merken heb!
Al komt dat ook omdat ik geen idee heb wat Kodaline is.
[ afbeelding ]
Er zijn inderdaad verzekeraars die goedkoper zijn en toch betere zorg kunnen bieden.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik persifleerde OscarMopperkont uiteraard.
Zo erg he?quote:
Ik met de kutschimmel- en meisjesbesnijdenisreclames.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met mijn setje condooms.
de wallen kun je gewoon naar toequote:Op donderdag 26 december 2024 10:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met mijn setje condooms.
Zag laatst een clipje waarin zo'n ER terrorist de tube lijm in de put gooidequote:Op donderdag 26 december 2024 10:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens ER is iedereen fout, behalve zij zelf…
Was dat niet Coldplay of Kensington-light ofzo. Weet niet meer.quote:
Vind jij.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad verzekeraars die goedkoper zijn en toch betere zorg kunnen bieden.
Duurzaamheid heeft nul toegevoegde waarde
hoor je nog maar weinig vanquote:
Klopt. Het heeft ook nul toegevoegde waarde op de zorg die je krijgt. Het is politiek geneuzel of een verzekeraar groen belegd.quote:
kan ik me ook wel weer iets bij voorstellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |