quote:Op donderdag 26 december 2024 09:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij zit in elk geval niet in de commissie
Ze dachten dat ze een nachtmerrie hadden...quote:Op donderdag 26 december 2024 09:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
wat vonden ze ervan dat je ineens in hun slaapkamer stond?
Nouja, ik betrap mezelf als ik een probleem op mijn pc heb er nog wel eens van te vergeten hem gewoon even opnieuw op te startenquote:Op donderdag 26 december 2024 09:16 schreef mschol het volgende:
[..]
duh
misschien een reset eens proberen
Ja het is wel een beetje cringy leedvermaak datquote:Op donderdag 26 december 2024 09:16 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Zo af en toe zet ik even de stream van dat cafe aan.
Maar daar staat me toch een partij ongemakkelijkheid.
wie MadMaster? die is toch niet zo makkelijk te missenquote:
Ik heb de box op wifi en loopt smooth as a baby's bumquote:Op donderdag 26 december 2024 09:15 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
dan zal de box wel crooky zijn ofzo.. bekabeld aangesloten dus dat kan het ook niet zijn
Het was kort maar krachtigquote:Op donderdag 26 december 2024 09:17 schreef mschol het volgende:
nu weer gauw weg uit dit topic![]()
veel plezier met luisteren iedereen
gelukkig die ging dus niet alleen over mijn hoofdquote:
Als MUZ mod, vind het oprecht jammer.quote:
In tegenstelling dus tot:quote:
quote:
Je mag gewoon blijven hoor scholliequote:Op donderdag 26 december 2024 09:17 schreef mschol het volgende:
nu weer gauw weg uit dit topic![]()
veel plezier met luisteren iedereen
owwww dat bedoel je.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als MUZ mod, vind het oprecht jammer.
Metallica versiequote:Op donderdag 26 december 2024 09:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Niet die van Metallica though
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |