Nouja, ik betrap mezelf als ik een probleem op mijn pc heb er nog wel eens van te vergeten hem gewoon even opnieuw op te startenquote:Op donderdag 26 december 2024 09:16 schreef mschol het volgende:
[..]
duh
misschien een reset eens proberen
Ja het is wel een beetje cringy leedvermaak datquote:Op donderdag 26 december 2024 09:16 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Zo af en toe zet ik even de stream van dat cafe aan.
Maar daar staat me toch een partij ongemakkelijkheid.
wie MadMaster? die is toch niet zo makkelijk te missenquote:
Ik heb de box op wifi en loopt smooth as a baby's bumquote:Op donderdag 26 december 2024 09:15 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
dan zal de box wel crooky zijn ofzo.. bekabeld aangesloten dus dat kan het ook niet zijn
Het was kort maar krachtigquote:Op donderdag 26 december 2024 09:17 schreef mschol het volgende:
nu weer gauw weg uit dit topic![]()
veel plezier met luisteren iedereen
gelukkig die ging dus niet alleen over mijn hoofdquote:
Als MUZ mod, vind het oprecht jammer.quote:
In tegenstelling dus tot:quote:
quote:
Je mag gewoon blijven hoor scholliequote:Op donderdag 26 december 2024 09:17 schreef mschol het volgende:
nu weer gauw weg uit dit topic![]()
veel plezier met luisteren iedereen
owwww dat bedoel je.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als MUZ mod, vind het oprecht jammer.
Metallica versiequote:Op donderdag 26 december 2024 09:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Niet die van Metallica though
Je ziet het meteen terug in de notering.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:18 schreef Isorden het volgende:
Regelmatig op gestemd, dit jaar een keer niet.
Leuke versie, heeft alleen niets in de lijst te zoeken imoquote:Op donderdag 26 december 2024 09:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Niet die van Metallica though
en gelijk 114 plekken onderuitquote:Op donderdag 26 december 2024 09:18 schreef Isorden het volgende:
Regelmatig op gestemd, dit jaar een keer niet.
Mary Jane, want het is haar laatste dansquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |