Ken vrij weinig van de rest van zijn oeuvre, maar dit nummer nodigt niet uit om het te ontdekken.quote:Op donderdag 26 december 2024 08:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Typhoon heeft gouden muziek gemaakt (Hotel Beschaving anyone?), maar deze blije meuk hoeft niet zo.
Wij sturen het origineel.quote:Op donderdag 26 december 2024 08:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat we dit naar het songfestival sturen..
Dit is de inzending van Frankrijk hoorquote:Op donderdag 26 december 2024 08:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat we dit naar het songfestival sturen..
Het album Tuseen Licht En Lucht is een standaardwerk in de Nederhop.quote:Op donderdag 26 december 2024 08:53 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ken vrij weinig van de rest van zijn oeuvre, maar dit nummer nodigt niet uit om het te ontdekken.
Nee want zijn vader is donkerquote:Op donderdag 26 december 2024 08:53 schreef Szura het volgende:
Heeft ie zn vader inmiddels al gevonden?
wij willen exceptioneel, niet standaard werkquote:Op donderdag 26 december 2024 08:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het album Tuseen Licht En Lucht is een standaardwerk in de Nederhop.
Ik bedoel natuurlijk Tender.quote:Op donderdag 26 december 2024 08:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb wel braaf op The Universal gestemd, maar iets zegt me dat je die niet bedoelt.
Een standaardwerk, ergo: een werk dat de standaard bepaalt voor een genre. Een exceptioneel werk, genredefinierend. Mara dat weet je best.quote:Op donderdag 26 december 2024 08:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
wij willen exceptioneel, niet standaard werk
Van de heren Williams & Thicke?quote:
Vast een FOK!ker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |