Dat is wel zorgelijk ja.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Zit ik nou ónder jouw niveau? Nee toch
Volgend jaar vast weer ergens anders dan!quote:Op donderdag 26 december 2024 01:34 schreef Flory- het volgende:
[..]
Normaal wisselt het wel, maar was tweede jaar achter elkaar in Brugge nu
Twilight Zone blijft mn favoriet. Ook Going to the run vind ik prachtig.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
She Flies on Strange Wings vind ik beter denk ik. Maar deze scoort ook hoog.
nee dat gaat je niet lukkenquote:Op donderdag 26 december 2024 01:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Zit ik nou ónder jouw niveau? Nee toch
quote:Op donderdag 26 december 2024 01:27 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet nog een leuk feitje bij het nummer Roxanne.
Dat zegt me ook nog wel wat.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
Moest trouwens net opeens aan het Fok maffiaspel denken door namen die ik hier langs zag komen.![]()
Ik net tegen @Evenstar zo van "hier zit een gejat deuntje in, maar welke?" (Ik wist dat het een 80's of 90's nummer was, maar kwam niet verder dan dat.) Hij had jouw post niet gezien, maar kwam met hetzelfde. Tegelijkertijd had ik deze thread opgeduikeld:quote:Op donderdag 26 december 2024 01:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
O ja: origineel van September natuurlijk.
ik ken de meesten hier van hetzij div slowchats of alleen van de T2000quote:Op donderdag 26 december 2024 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
Moest trouwens net opeens aan het Fok maffiaspel denken door namen die ik hier langs zag komen.![]()
Ik wel. De enige keer dat ik oprecht hand in hand heb gelopen met een meisje.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:37 schreef BillDauterive het volgende:
ik ben nog nooit in Brugge geweest!
Hoogtijd dan!quote:Op donderdag 26 december 2024 01:37 schreef BillDauterive het volgende:
ik ben nog nooit in Brugge geweest!
Normaal is het onoprecht?quote:Op donderdag 26 december 2024 01:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wel. De enige keer dat ik oprecht hand in hand heb gelopen met een meisje.
Ja, misschien wel. Ik was deze maand ook pas voor de eerste keer in Antwerpen!quote:
Luka net ook alquote:
Ik heb er nooit aan meegedaan volgens mij maar heb het wel voorbij zien komen en/of gelezen destijds.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij Strani en @:TheVlture ook. En Koen ook denk ik.
Nouja, in de vorm van verliefdheid.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Normaal is het onoprecht?
[..]
Ja, misschien wel. Ik was deze maand ook pas voor de eerste keer in Antwerpen!
Ik vind dat eigenlijk het allerleukste, gewoon blije mensen kijken.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ja hoor, meisje van de cam, je haar zit goed.
In coronatijd zat ik hele nachten in dat digitale Top 2000-caféquote:Op donderdag 26 december 2024 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk het allerleukste, gewoon blije mensen kijken.
Even Tot Hier-bonus: #jongensdatistochdatliedjequote:Op donderdag 26 december 2024 00:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ben dit jaar wel vergeten om de ETH-analyse met zakkers/stijgers te delen
Kan alsnog wel even het overzichtje naar boven halen, zonder de recente notering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al meerdere jaren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdiende wel een sympathie/hart-onder-de-riem bonus:
Emma Heesters - Waar Ga Je Heen (S11)![]()
![]()
Hoop niet dat deze pas weer terugkeert dankzij een DAB+ #NLklassieker:
Gerard Cox - 't Is Weer Voorbij Die Mooie Zomer (S1)
Gerard Cox - 't Is Weer Voorbij Die Mooie Zomer (S9)
Niet (meer) in de Top 2000:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Simpele liedjes:
Queen - Bohemian Rhapsody (S12)
Plaatjes tot en met seizoen 8 (najaar 2022) die nog steeds in de lijst der lijsten staan:
Nog altijd 2x in de Top 50, de beste vertolking die Even Tot Hier ooit deed:
Simon & Garfunkel - The Sound of Silence (S4)
Bekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk nooit (meer) een ETH-bonus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Pindakaasfanaticus
[ Bericht 1% gewijzigd door Gretzl op 26-12-2024 03:00:02 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Ik dacht tot een jaar of vijf geleden dat deze van ABBA was.Het refrein zou zo tussen hun repertoire passen.
![]()
Twee jaar terug ofzo vroegen ze of ik een boodschap wilde inspreken die zouden ze dan uitzenden voor het aftelmoment op NPO tv
Ik dacht, naaah doe maar niet.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Tering Jantje, #1670 al..Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Gemiste kans!quote:Op donderdag 26 december 2024 01:43 schreef Dagoduck het volgende:
Twee jaar terug ofzo vroegen ze of ik een boodschap wilde inspreken die zouden ze dan uitzenden voor het aftelmoment op NPO tv
Ik dacht, naaah doe maar niet.![]()
Goed dat je er nu dan bent!quote:Op donderdag 26 december 2024 01:42 schreef PzKpfw het volgende:
We zijn al meer dan 24 uur onderweg en ik heb denk ik nog geen 20 nummers kunnen volgen.![]()
Ik vind het bijzonder dat The Hollies er nog in staan. In 2021 zelfs nog een nummer erbij.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:42 schreef Viv het volgende:
Ik dacht tot een jaar of vijf geleden dat deze van ABBA was.Het refrein zou zo tussen hun repertoire passen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Lol!quote:Op donderdag 26 december 2024 01:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In coronatijd zat ik hele nachten in dat digitale Top 2000-caféToen vroegen degenen achter de schermen of ik in Nieuw-Zeeland woonde ofzo
Sowieso nachten zijn de beste momenten van een dag. En het scheelt dat ik eigenlijk altijd in de middag moet werken.
Oh en dan ken ik je naam ws van andere topics vroeger.![]()
Oh meen je, wist ik helemaal niet.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:43 schreef Dagoduck het volgende:
Ik dacht, naaah doe maar niet.
Je bent gewoon beroemd
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Wat een genot dit nummer, echt even genieten.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ken deze niet, dit is prima ja"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Zekerquote:
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Oh wtf, je had dus echt een bijzonder moment of fame kunnen hebbenquote:Op donderdag 26 december 2024 01:43 schreef Dagoduck het volgende:
Ik dacht, naaah doe maar niet.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Stond nog niet in mijn Spotify list. SchandeWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Zat vooral op dit nummer te wachten om te slapen vanwege de perfecte titel ervoor
Beautiful goodbyes aan iedereen en tot morgen! (ben bewust dat dit dan eigenlijk vandaag is)![]()
Slaap lekker, was weer ouderwets gezelligquote:Op donderdag 26 december 2024 01:46 schreef ok01 het volgende:
Zat vooral op dit nummer te wachten om te slapen vanwege de perfecte titel ervoor
Beautiful goodbyes aan iedereen en tot morgen! (ben bewust dat dit dan eigenlijk vandaag is)
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
En in de nacht is het rustiger dus grotere kans dat je op een "stoel" komt te zitten. Er zijn een beperkt aantal cam-plekken beschikbaar. 20 ofzo. 's Nachts kun je met weinig moeite op zo'n stoel komen.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol!
Sowieso nachten zijn de beste momenten van een dag. En het scheelt dat ik eigenlijk altijd in de middag moet werken.
Oh en dan ken ik je naam ws van andere topics vroeger.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
En nog altijd onbegrijpelijk dat het net zo wonderschone Jewel - Foolish Games al twee jaar uit de lijst is gevallen
So worry not, all things are well
Forum Opties Forumhop: Hop naar: