Earth & Fire staat er nog nauweliks inquote:Op donderdag 26 december 2024 01:03 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Misschien komt die van Earth & Fire morgen.
het is er echt prachtig. zwemmen in de cenotesquote:Op donderdag 26 december 2024 01:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ah, wel beroemde vakantiebestemming geloof ik. Mij lijkt me het binnenland qua landschap erg tof.
schandalig!quote:Op donderdag 26 december 2024 01:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Earth & Fire staat er nog nauweliks in
Een Joodse Poolse Ellowitzquote:Op donderdag 26 december 2024 01:04 schreef Dagoduck het volgende:
Dit gaat over een Poolse? Ellowiez.
Nouja, ik heb gestemd op Suzanne Vega (omdat ik op allemaal vrouwen heb gestemd).quote:Op donderdag 26 december 2024 01:04 schreef Flory- het volgende:
[..]
Welk nummer is positief voor jou?
Gaat goedkomenquote:Op donderdag 26 december 2024 01:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Pas maar op dat je schoenen niet uit elkaar vallen tijdens het wandelen![]()
Nee, geintje natuurlijk. Lekker je rust pakken en proberen te genieten![]()
Mijn reisgenoot een paar maanden terug: "Volgend jaar wil ik naar Roemenië".quote:Op donderdag 26 december 2024 01:05 schreef Redefine het volgende:
En voor volgend jaar qua vakanties waarschijnlijk Malta en Roemenië. En dan ook weer eens naar concerten. Februari naar Ramkot en een week later naar The Vices. Voor Stereophonics helaas vergeten kaarten te kopen.
enjoyquote:Op donderdag 26 december 2024 01:06 schreef datismijnmening het volgende:
Nou ik ga weer verder zuipen met de schoonfam. Wat een bagger uur
Alsof jij een excuus nodig hebt om te gaan zuipenquote:Op donderdag 26 december 2024 01:06 schreef datismijnmening het volgende:
Nou ik ga weer verder zuipen met de schoonfam. Wat een bagger uur
Wel eens jaquote:Op donderdag 26 december 2024 01:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nouja, ik heb gestemd op Suzanne Vega (omdat ik op allemaal vrouwen heb gestemd).
Police is prima. Golden Earring is ook wel lekker. Daarna ga ik wel slapen.
Bewogen was het zeker. Want dat waren de hoogtepunten. Aan de andere kant van de medaille het leeghalen van het huis van mijn moeder en de verkoop daarvan. En in een team van vier op werk, waarvan er twee volkomen incapabel waren. Die zijn gelukkig vervangen door goede mensen, dus dat gaat weer de goede kant opquote:Op donderdag 26 december 2024 01:03 schreef ok01 het volgende:
[..]
Klinkt als een bewogen, maar goed jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |